Gå til innhold

emmaljunga smart duo, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å velge barnevogn! men synes emmaljunga smart duo ser veldig bra ut. Noen som har erfaringer med eller formeninger om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi falt pladask for Smart`en og er veldig fornøyde. Tørrtrener på stovegulvet av og til, hehe..

Ser mange velger Edge`n, Smart`en er lettere og vi likte hvertfall den best. Ikke galen pris heller for den.

Skrevet

den er jo veldig tung den duoen da.. har du stor bil og ikke er en av de svakeste så er vel den bra.

vi skal ha city cross. veier halvparten av edgen (11kg) har bare hørt positive ting om den. men gå inn på emmaljunga.no eller .com der står det alt du trenger å vite. bortsett fra pris da. men du kan søke på nærmese forhandler..

Skrevet

oi ;P leste feil. trodde det sto egde duo. ikke smart duo hehe..

Skrevet

Vi har smart'n til jenta vår. Genila som bagvogn, stødig og solid, god på vinterføre (fikk novemberbaby) og masse plass til voksi o.l i baggen.

MEN, som sportsvogn syns jeg den ble litt for tung og klumpete. Den er jo fortsatt stødig og alt det der, men vi valgte å kjøpe en letter sportsvogn, ihvertfall til vår og sommerbruk. Litt pes med å få smart'n inn og ut av bil også, syns jeg, men det går jo...

PS. Jeg har ikke hjerte til å selge den da, likte bagvogna så godt. Blir mamma igjen i mars, kanskje vi får bruk for den da... =)

Skrevet

Storfornøyd!! Har den i limegrønn og grå, og er kjempefornøyd... nå har de den i grå med blomster på.. den er knallfin

Den er lett å drasse på, og er stødig og lett å styre. Den er også smalere enn edge vognen. Den er ikke så værst prismessig heller:)

Løp å kjøp er min anbefaling:)

Skrevet

takk for svar! tror det blir emmaljunga smart duo på oss da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...