meeee Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen som skal lage sin egen her? hvordan gjør man evt det?noen nettsteder det står noe om det?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Tror ikke jeg tør å ta den sjansen, men se på www.gamman.se. Der står det i alle fall noen tips.
Aylinah Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg skal lage selv.... Skal ha en rund en,så jeg kjøper rund oasis på hobby forettningen,og setter blomstene oppi Enkelt og grei ti grunnen Blir nok ikke så dyrt,rundt en 400kr vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Pleier vel ikkje bruke oasis på brudebuketten?? Ser det ikkje heilt for meg... På blomsterdekorasjonane, ja, men ikkje på buketten.
Aylinah Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Gjør man ikke det,Hmmmmm...... http://www.gamman.se/Skola.asp?id=2&getSkola=16 Ifølge venninnen min som har jobbet så vidt det er som blomster binder,så tror jeg nok det er det Kommer nok litt ann på hva slags bukett du skal ha
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Tror nok det kommer ann på hva slags bukett du skal ha ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå