Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Min mann påstår det, at vi har et uvanlig godt forhold. Jeg er begynt å lure selv etter å ha lest her inne, men vil jo tro det ikke er så uvanlig å ha det bra sammen? Vi har vært sammen i 12 år nå og har noen skjønne små barn sammen. Vi er veldig kjærlige ovenfor hverandre, kysser, klemmer, lekesloss, stryker, sitter i armkroken osv hver dag og har sex flere ganger i uken. Er typen som kan sette oss ut på terassen når ungene er i seng en høstkveld med ulltepper, vin og noe å spise mens vi bare prater eller spiller spill, leier når vi er ute blandt folk så lenge vi ikke har en vogn å dytte på, koser oss med en film og godt mat sammen ofte, sender susser og "gla i deg" meldinger på msn elelr sms i arbeidstiden osv. Vi krangler omtrent aldri, når vi er uenige eller irritert på hverandre så tar vi det opp på en saklig måte, helst etter ungene er i seng, forklarer hva vi føler, lytter til den andre og prøver å finne løsninger sammen som vi begge kan leve med. Når den ene er bortreist så savner vi hverandre veldig og er som nyforelsket når vi møtes igjen. Vi har aldri noen gang kranglet eller vært veldig uenige om ting som husarbeid, penger eller barneoppdragelse og det pussige er at vi egentlig er veldig ulike. Han er ordentlig, økonomisk og jordnær, jeg er vimsete, rotete og filosofisk. Leste en sak i en avis forleden hvor det stod at alle par kunne trenge samlivskurs, men jeg synes faktisk ikke at vi trenger det jeg... Nå høres det sikkert ut som vi er veldig avhengig av hverandre, men vi er mye ute av huset hver for oss og har mange venner og slikt. Har vi et uvanlig godt forhold slik han påstår, eller er det ganske vanlig slik jeg tror?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg synes dere høres veldig uvanlig ut - og er veldig, veldig misunnelig!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg og min samboer har et ganske så likt forhold som dere,så jeg vil si meg enig i at det er vanlig. Men,jeg kan ikke svare for andre:)
Tarantellamora Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Nja, vi har det likedan vi... Foruten at vi kan diskutere så busta fyker her i huset, men vi ordner opp igjen og vi gjør det aldri foran ungene...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Om det er vanlig eller uvanlig vet jeg ikke, men jeg vil karakterisere vårt forhold likedant. Vi er bare mindre ute av huset og gjør "gutteting" og "jenteting" hver for oss, men det er fordi ingen av oss har noe særlig behov for det.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Vi har et ganske likt forhold, men ikke fullt så idyllisk. Vi kan ha noen heftige diskusjoner og jeg kan få lyst til å kvele mannen min i søvne av og til ;-). Men i det store og hele er vi en innmari harmonisk familie. Jeg tror ditt forhold er litt uvanlig, men så flott for dere!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 HI her Ja jeg klager ikke akkurat :-) Mannen er så søt da for tiden. Vi har egentlig fått de barna vi vil ha, men nå er han begynt å fabulere om en til med begrunnelse: "Du er så nydelig når du er gravid og så får vi jo verdens vakreste barn sammen!", gjett om jeg smelter litt da? Hehe... Så vi får se om det blir flere eller ei da.
Baby i vente Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Vi har det som dere. Og etter det jeg oppfatter har de fleste av våre vennepar det også slik. Så, etter min erfaring er det ganske vanlig.
Ett_øyelokk.... Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Det var jo som å lese om oss det Veldig fornøyd med vårt forhold.. Mange er misunnelige på oss, og får kommentarer rundt etter at vi ser så lykkelige ut.. Livet er herlig
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Vi har det somdere. Men vi har bare vært sammen i to år da. Har bare sovet borte fra hverandre en gang, og det var da jeg fødte og sov på barsel en natt....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Haha, dere er akkurat som oss! Dette snakket vi også om i dag, etter vi snek oss vekk til en liten hyrdestund mens ungene så på barne-tv. Vi har vært sammen i snart 11 år og følelsene blir bare sterkere og sterkere=) Vi har sex hver dag, og gjerne flere ganger for dagen. Enda vi har to barn sammen og vært sammen i så mange år. Vi snakker sammen på tlf ca en gang i timen når vi er på jobb, sender meldinger og flørter med hverandre Men kanskje slike forhold som det vi har, tyder mer på at vi er heldig enn uvanlig? Etter å ha lest utallige innlegg på dib over forhold, så setter jeg desto større pris på det fantastiske båndet mannen min og jeg har sammen=)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 Jeg ble ihvertfall kjempemissunelig. Vi kunne og hat sex oftere men jeg har ikke lyst ell.ork til det. Og hvis sambo koser, klemmer og susser så er det noe han har i tankene. vi har 2 barn og det har vel hvert meg som var pådriver til.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 Oi shit! Visste ikke at det fantes sånn folk som dere engeng! Hvordan får dere det til?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #15 Skrevet 26. august 2008 HI her Jeg tror nøkkelen ligger i god kommunikasjon og stor vilje til å jobbe aktivt med forholdet hele tiden fra begges side. Et godt forhold kommer ikke gratis tror jeg, men begge må ville/orke å jobbe for det og være villig til å fire på endel krav til fordel for partneren.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #16 Skrevet 26. august 2008 har hørt av den eldre garde (min foreldregenerasjon) at de første årene i et forhold er de hardeste.. har bare vært sammen med min i snart 2 år, men jeg syns det bare går bedre og bedre.. kunne også hatt mer sex, men han er redd jeg skal få vondt å jeg er rett og slett dautrøyt
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #17 Skrevet 26. august 2008 ÅH drømmeforhold:=) Jeg tror dere klarer det så bra pga dere begge er enkle?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 dere er uvanlige ja. jeg kjenner ingen som dere i hvertfall..Så for meg er dere det. ganske missunnelig her og..
LadyJones Skrevet 26. august 2008 #20 Skrevet 26. august 2008 Ja hva var det? Enkle? Nå er jeg spent, hehe.......
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #21 Skrevet 26. august 2008 Er vel litt sånn vi også,men har bare vært sammen 3 år da,kan jo ikke svare for de neste 9,hehe. Har ikke noe å krangle om,er så bortkasta. Smådiskusjoner om trivielle ting er noe annet,men nei,krangler ikke. Vi starta forholdet med å reise ut i verden et helt år sammen,bare vi to. Bodde tett opp på hverandre og var sammen 24-7,og vi krangla aldri. Så når vi takla det,så tror jeg ikke det er mye å sette fingeren på. Litt lite sex nå,men sånn er det når man har e sengeterrorist og en utslitt mamma.-) Det kommer seg! Er vel en klisje,men vi er hverandres beste venn! *spyyyy*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå