Prinsen & spiren Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hej folkens. Jeg hadde mensen fort 15 dager siden - og har dessverre (for min del;P) gått tom for el-tester. Og apotekene rundt her stengte tidlig, så får ikke kjøpt det idag. Men det jeg lurer på - ehm.. beklager detaljer - men hvordan skal den se ut og hvor lenge varerer den? Når man har elslim har egget blitt sluppet da - eller skjer det i løpet av dagen? :S Vi hadde sex på søndag , så ligger vi greit an da? Må nok kjøre på ikveld Men, jeg har aldri tenkt noe over dette med elslim. Men siden jeg skal ha el rundt disse dagene, så begynte jeg å tenke litt over det. Og idag tidlig når jeg gikk på do, og tørket meg , så var det mye "blankt" der.. men var bare den ene gangen idag tidlig. Ikke mer etter det. Hmm?
melkekua™ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 El.slimet kommer i forkant av el. Og den siste dagen med el.slim er som regel da egget blir sluppet. Eggløsningen skjer som regel på kvelden for de fleste. El.slimet skal man kunne strekke mellom tommelfinger og pekefinger. Vet ikke hvo lang syklus du har så jeg kan ikke uttale meg om dere ligger godt an ;o) Om du har 28 dagers syklus og el er ca på dag 14 så har el vært......vil tro at dere har en sjanse ;o) men husk på at det er mye som skal klaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå