♥Cherrypie♥ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 innvendig,livmren stiger ikke opp av bekkenet før uke 12! å i uke 13 pleier e å ta utvendig tror jeg
snuppa&snuppen Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Så klabbert! Takk skal du ha:) Gleder meg!!
bildilla Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde innvendig UL i uke 14. Så det er sikkert litt individuelt. Jeg hadde Ul så tidlig fordi jeg var redd for at noe var galt, og derfor valgte han innvendig slik at han var sikrere på resultatet. (sa han i hvert fall).
snuppa&snuppen Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Skjønner. Vi har to fra før, og da var jeg kun på den ene obligatoriske ul. Men denne gangen er jeg liksom så mye mer bekymret enn jeg var med de andre to... Skal bli godt å dra dit og få ting litt avklart. Meeen; to uker til ennå
Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Innvendig altså??? Hmmmmmmm.........det visste ikke jeg! Godt å vite. Skal til gynekolog i neste uke og litt greit å være forberedt på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå