Puumi Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 tenkte å dra til med " skikkelig" kasserolle popcorn til grey,s i dag må jeg ha smør i kasserollen evt hvor mye ??
Promp Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Meierismør, 1-2 spiseskjeer. La det smelte før du putter popcornet oppi. Riste på gryten underveis slik at du får poppet mest mulig! Lykke til og kos deg!
kropp Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg syns det fungerer bedre med olje:-) Hørtes ut som en god ide, tror kanksje jeg kopierer den!
Puumi Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 det står olje på esken, men vet noen bruker smør.. hm tnx , blir kos dette !
Ugress Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 vil anbefale å bruke smør istede for olje, smaker mye bedre da Det smaker også best om du har saltet oppi det smelta smøret før du har i popcornet, istede for å ha det på etterpå. Hmm.. Tror nesten det blir popcorn her og ikveld..
Gjest Mammamoms Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Ja, lurt det der med å ta saltet i smøret, for da setter det mer smak på popcornet. Har et par poser med mikropop liggende, men tror ikke det blir noe av det ikveld. Har allerde spist en drøy kvote av dagens godterier. Frister mer med brødskive med philadlphiaost og bringerbærsyltetøy!!
Promp Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Huske på at Olivenolje skal man ikke varme opp mer enn 160 grader... og da tar det tid å poppe... Dessuten er smør bedre på smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå