cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 hei, har termin helt i slutten av oktober. noen som har noen råd om ting å tang. dere ferdig med handlingen?
biie Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 hei jeg har termin 26 oktober. vi har en gutt på snart 2 år så det meste av utstyr har vi alt, men har kjøpt vogn og bilsete. når har du termin?
<3 girls <3 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 har termin 30.okt... venter jente og har ei jente fra før på 2 år..so einaste eg skal kjøpe er lammeskinn
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg har termin 30.okt og er nesten ferdig med alle innkjøp men smarte råd er det verre med, har fått det meste fra foreldre og svigerforeldre
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Termin 21 oktober her... Har ei jente som blir 2år i oktober også så babyen arver det meste etter henne...har kjøpt litt klær da, og ny søskenvogn:)
AO3 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Termin 24. oktober. Vi har kjøpt inn det meste... Det står bare igjen endel småting. Kluter, strømpebukser, bleier, såper, slike ting. Dessuten må vi ommøblere litt på soverommet for å få plass til seng etc.
PrincessElisabeth Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 har termin 25 oktober, venter jente nr 2 og nr 1 hadde MASSE klær så kommer ikke til å kjøpe noe særlig før jeg har sett godt igjennom hva jeg trenger:) Men kjøper inn ting som jeg vil ha nytt, og ting til å dekorere rommet:)
mamarama og lille banan Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 jeg har termin 24. oktober, og det meste er vel på plass. har til og med vasket klærne til babyen, så jeg har nok gjort til at ventetiden blir litt lengre nå som jeg er nesten ferdig med forberedelsene såpass lenge før termin...men redebyggerinstinktet mitt er sterkt! gode råd vet jeg ikke om jeg kan gi. er førstegangs, og har kjøpt inn det jeg føler vi kommer til å trenge. det meste av klær får vi låne. vi har prøvd å fordele innkjøpene litt utover, siden babyutstyr er dyrt
nr.4 i oktober Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Termin 29. her men mulig det blir ks pga morkakens plassering foran åpningen, og da blir det isåfall et par uker tidligere..Får vite det iløpet av en ukes tid hva det blir til. Har kjøpt inn noe tøy men hadde endel fra før av så tror det holder nå. I går kjøpte jeg inn ting til å ha i sykehusbagen (ammeinnlegg, brystsalve osv) samt en del seba-med produkter til babyen. Pluss var innom hansen og dysvik på sandvika storsenter og kjøpte barne-ulltepper på salg til å ha i vogna osv (anbefales! Opptil 70 % der nå. ) Har vasket babytøyet jeg hadde fra før så det er klart. Vogna er vasket og klar. Nå skal jeg snart vaske sengetøy og sy et par nye også. Har født 3 og 3 uker før termin tidligere, så det er derfor jeg er tidlig klar.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 mens-termin er 19 oktober, ul-termin er 2.november. Jeg tror lille gutten min kommer i oktober da:) har kjøpt vogn for en god stund siden(fant på salg. man må jo benytte seg av slikt). vuggen får jeg låne av mamma. den er forøvrig laget av min nå døde morfar. utrolig koselig å få låne den! ellers har jeg kjøpt diverse utstyr og klær ettersom det har passet meg.. en god del har jeg funnet på salg.. kjekt siden jeg er førstegangs,og ikke har noe fra før. tror jeg fortsatt venter litt med å vaske klærne osv.. må ha litt å gjøre når d nærmer seg. men kanskje jeg skal begynne så smått på mine ting som skal være med i bag'en til sykehuset?
lillemirakel!! Skrevet 27. august 2008 #11 Skrevet 27. august 2008 Hei! har menstermin 31 oktober( den tror jeg mest på:-) Og ul termin 8 oktober.. Vi har kjøpt vogn med vognpose og littegranne klær. Har fått noe, men trenger seng, bilsete og div.... Leser og sluker alle råd om hva man bør/ ikke bør kjøpe til vinterbarn!
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2008 har ultalyd termin 4 november, men etter min regning er det en uke føre:)
Gjest Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 hei.. har termin 31 oktober... her er d meste i hus, har bare litt småting igjen... men vi holder på å pusse opp andre etasje og d ser ikke ut som vi blir ferdig... men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå