Ferdig Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Ved sist fødsel fikk jeg en tablett som skulle taes innen 24 t. etter fødsel for å stanse melkeproduksjon. Noen som kan hjelpe meg med navnet? Jeg spurte legen min, men han foreslo en kur på 14 dager. Jeg mener det skal være unødvendig når ikke produksjonen blir satt i gang.... Anyone?
Vipsy Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg fikk også disse tablettene ved mine forrige fødsler, men jeg husker dessverre ikke navnet. Nevnte for jordmor at jeg ville benytte disse denne gangen også, men hun trudde ikke at de brukte de lenger... - jeg håper da virkelig at hun tar feil, for jeg vil ikke gå med melkespreng i 2 uker etterpå... Jeg tok tablettene litt i det seneste laget med førstemann, og da slet jeg skikkelig i noen dager med sprengte bryster.
Ferdig Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Hei Vipsy! Jordmoren min nevnte de også, at jeg burde få de, men jeg syns hun nevnte at de hadde byttet navn? Så dumt jeg ikke hørte godt etter eller ba henne notere, for jeg skal ikke tilbake til henne flere ganger før fødsel, for hun er på ferie. Det er under to år siden siste fødsel, så jeg kan ikke forstå at man ikke skal få det lenger? Stolte liksom på at legen min hadde peil, men tydeligvis ikke.. Jeg håper det er noen som kan hjelpe oss. Har hørt så mange historier om at de ikke har disse tbl. på sykehuset, derfor vil jeg gjerne ha med selv, sånn at jeg slipper sprengte bryster og verk. Skal du også ha en til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå