Gå til innhold

27 år og 5 unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er meg det! fikk mitt første barn da jeg var 18 år og nettopp fått nr 5. er ikke med i sekt eller noe sånnt,men synes rett og slett det er gøy. bortsett fra nr 1 er alle vel planlagt og jeg kunne godt tenkt meg nr6 også. saken er den at alla andre tror de har så mye de sku sagt og kommer med negative komentarer om at vi har valgt å få så mange unger... hva synes dere,,,,,,,,,er vi egoistiske som velger å leve sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er kun egoistiske hvis dere ikke har ressurssene til å ta skikkelig vare på alle ungene. Utenom det kan jeg ikke se noen grunn til at det skal være egoistisk...

Skrevet

Betyr det egentlig så mye hva andre mener?

Har flere barn enn deg, men hva andre mener betyr ikke noe i det hele tatt.

Skrevet

Egoistisk å få mange barn?

Tull og tøys, dere er flinke! Og så herlig det må være for dem å være så mange! :D

Så lenge dere har tid og kjærlighet og økonomi til å ta vare på dem er det vel bare fantastisk med stor familie!? Det synes nå i allefall jeg.

Skrevet

JEG er egoistisk som tenker at hadde det vært meg så hadde jeg kollapsa! Skulle på mange måter ønske jeg hadde/skulle ha mange barn, men jeg har ikke overskudd til fler enn to:)

All ære til deg og mannen din som har skaffa masse søsken til barna deres:)

Skrevet

Jeg synes det er flott at folk har mange barn, så lenge de klarer å ta seg av de både sosialt og økonomisk. Det er flott for barn å ha mange søsken - har alltid ønsket meg flere søsken selv fordi jeg kun har en langt yngre søster. Nå venter jeg nr 3. Men tror den blir den siste pga alderen min, liten leilighet og dårlig familienettverk. Men jeg er enig; barn er fantastisk gøy! Hva var livet verdt før vi fikk barn liksom? Hehe.

Ikke tenk på hva andre sier. 5 er jo ikke så mange da. Og hvem vet; kanskje dere får lyst og overskudd til nr 6 snart også. Dere er fremdeles unge. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...