Gå til innhold

kan noen hjelpe meg litt..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man kan få noen form for støtte eller dekking av kostnader til fysioterapeut da man er aleneforsørger?

Jeg har fått en kraftig senebetenneslse, så legen min har henvist meg til en fysioterapeut! Men det er vel ikke akkurat billig, så tenkte kanskje man kunne få noen form for hjelp til det!

Kanskje ikke,men en jeg snakket med på nav for en stund siden sa det var mye man måtte være obs på som aleneforsørger, for var mye man hadde rett på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye man hadde rett på??? Har jeg ikke kjennskap til....jeg er aleneforsørger i tillegg til at jeg har Uførestønad så ikke akkurat super inntekt....men alle utgifter som fysioterapeut og andre behandlinger må jeg ta selv...fikk kun beskjed om at dersom det sto så dårlig til så var det Sosialkontoret jeg måtte henvende meg til....men iflg de tjener jeg jo " for mye" så .....lett skal det ikke være....

Skrevet

Nei, ikke sånn sett da, men han mente vel at det kunne være ting man ikke tenkte over at man kunne ha rett på. Så tenkte kanskje det var en mulighet til å få dekket litt av dette, men da er det nok ikke det :( Er ikke så lett alltid å skulle klare alle utgiftene alene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...