Gå til innhold

Vær så snill, se her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan slanking gjøre i graviditeten? Snakker ikke om en ekstrem slanking, men jeg MÅ inn i en kjole om 2 uker og jeg har lagt ¨på meg for mye til å passe den nå. Er bare i uke 7 nå. Hva er det værste som kan skje? Jeg skal jo ikke sulte meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har bare 2 gode alternativer her, og 1 særdeles dårlig alternativ;

1) Sy ut kjolen

2) Kjøp ny kjole

Det tredje alternativet er å ta abort i kveld.

Skrevet

dummeste jeg har hørt. man trenger da ikke ta abort fordi man har et par kg for mye, i FETT ?????

Skrevet

Trist at folk ikke skjønner ironi.

Skrevet

Ingen som er normale i hodet sitt starter en to ukers slankekur i begynnelsen av et svangerskap.

Skrevet

I beste fall skjer det ingenting, og i verste fall kan kroppen støte fra seg fosteret. Umulig å si på forhånd hvordan kroppen reagerer på slanking og plutselig økt trening, og umulig å kalkulere hvor "grensen" går i akkurat ditt tilfelle.

Skrevet

Forhåpentligvis er kjolen litt mindre verdt enn fosteret du bærer på?

Skrevet

Er jo bare å leve ett normalt sundt liv da! Hjelper sikkert endel det, hvertfall hvis du ikke er vant til det. Spis sunt, ikke noe snop eller brus, og gå en tur eller to hver dag. Det kan da umulig skade fosteret, å leve sunt!

Skrevet

Slanking i graviditeten kan gjøre at ikke du og fosteret får den næringen dere trenger. Som gravid er det viktig å ha næring og energi nok til dere begge. Det værste som kan skje er vel at du plutselig skulle bli syk i graviditeten (ikke noe værre enn morgenkvalme kanskje), og skjer det rett etter slankekuren, vil du da ha så lite energi at du bare blir liggende. Kanskje du til og med havner på sykehus?? Når mor er syk har heller ikke babyen det bra...

Synes ikke det er verd å ta en sånn risiko jeg... Og tror du ville måtte ta ganske hardt i for å slanke deg på bare to uker...

Skrevet

Ja, er det jeg mener! Normalt sundt kosthold, ikke sjokkis og annet snop, og rolig trening som f.eks. å gå tur. Barnet får da de næringsstoffene den trenger selv om man ikke dytter i seg sjokkis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...