Mamma snart :) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 ser krysset godt, men den loddrette streken er veeeldig tynn. Tok en billig test akkurat og den var super svak test strek, Vet at strek er en strek ville bare høre om det er noen vits å ta en ny cb imorgen tidlig? Har IKM idag, Tror dere den vil bli sterkere imorgen? Kan ikke tro at jeg er gravid
Peders mamma Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Test du, om ikke så annet for å gjøre deg selv helt sikker på det Jeg tok en hel drøss jeg..kunne ikke fatte det ! Gratulerer!
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Gratulerer så masse:) så lenge ikke mensen dukker opp er dte nok sant ja:o)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Gratulerer!! Testet selv med CB digital i går og fikk Gravid i displayet. Billigtestene viser fortsatt veeeldig svak strek, men den er jo der hehe Så jeg kjøpte meg en vanlig CB test som jeg skal ta i morgen....går liksom ikke helt opp for meg enda hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå