grå :) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Får mannens slekt på besøk i helga og jeg trenger noen inputs på hva vi kan finne på? hunderfossen og amadeusparken ble visst for dyrt og 'ikke interessant nok'. er i alt ca 8 voksne og rundt 8 barn fra 1,5 til 17 år. noen ideer? vurderer domkirkeodden ene dagen, men trenger noe mer
Næsningsfrua Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Ta dem med på en kjøretur Helgøya rundt, da ser de virkelig hvor flott det er i mjøsregionen! Men det er vel kanskje ikke særlig spennende for unger... Ta dem med hit, så slenger vi unga på trampolina og i sandkassa, så serverer jeg kaffe på terassen=) Ellers er det jo lekeland på Hamar?
grå :) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 lekeland hadde jo vært gøy, men tror de eldre ungene hadde blitt ganske rastløse... synd det er så kaldt ellers kunne man reist og bada. hmmm har jo både ankern og flere andre basseng rundt her. kanskje det hadde gått *tenke*
Banshee Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 sjusjøen? og er det badeland på raufoss ennå eller andre plasser, er jo ikke så lang biltur. Ta de med i bob-banen sier jeg ;o) *hoohoo*
Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 hva med hafjell? gondolbane, lekeland for de minste, lazerland for de større.... hafjell.no
Kåre Moradi Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Kjempefint for alle aldre på Prøysenhuset. Alternativt er det nydelig turterreng rundt Høstbjør hotell. Jernbanemuseet i Hamar Maxi - HAHA
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 hva med aukrust senteret?? det er jo koslig for store og små.. http://www.aukrust.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå