:-):-) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen som har noen gode ideer på hvor man kan reise på bryllupsreise? Vi har en uke til rådighet (uten barn) og det blir i september. Håper på tips:)
Slalotte Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Arguineguin Dit skal vi til neste år.. Vi skal gifte oss der!!! Gleeder meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 det er et blad som heter "brylupsreiser" der står det om mange fine reiser. kjøpte det en dag jeg kjedet meg... hehe... 69 kr tror jeg det kostet
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Har er det litt info: http://www.leannaselskapskjoler.no/extra_info_pages.php/pages_id/3
Armani:-) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Mexico eller Bali,fantastiske plasser begge to. Begge på hver sin måte:-) Veldig romantisk og menneskene der nede legge alt til rett for folk på bryllupsreise.
Armani:-) Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Å,beklager jeg skulle lest skikkelig før jeg svarte. ! uke blir for kort til de plassene.
:-):-) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 Takk for tips alle sammen! Jeg har tenkt litt på Italia.... Noen som har noen fine ideer til byer/steder der som egner seg til bryllupsreise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå