Gå til innhold

Fyyyy Faennnn!! Folk som tygger epler når de prater i telefon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufordragelige mennesker ass:.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eter ikke EPLE FOR FAEN....................=) Glad du ikke er foran meg da skulle jeg ha rundt pult deg.=)

Skrevet

Jepp... Heller det vennen:-) savner deg...smaaaaaaaaaaaaask

Skrevet

Neste gang så legger du på. Hvis de ringer deg opp igjen så sier du at det var så mye støy på linja at du måtte bryte. Eller lat som om du sitter på do og driter. Lag prompelyder og trekk ned, så kanskje de tar tegninga til neste gang. Harry faens folk!

Skrevet

Aaahhhh..........savner deg også skatten=) ..smaaaaaaaaask

Skrevet

Hvem faen ba deg svare på denne tråden da, kan du ikke se at to individer her har en sammtale. VÆRSTE jeg vet er slike som bryter inn på denne måten!!

Skrevet

jeppppsss.. Faen så irriterende:-) her flørter vi vilt og hemningsløst, så kommer hun anonyje fise/prompebærta og døller ut hele tråden..faaen ass:-)

Hi.

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooo.... du som ødelegger min tråd for faen!!

HI

Skrevet

Tror du ikke jeg klarer å se forskjell på den virkelige Hi og du tafatte *prøveværemorsommeHI*?

Hallo, skrives med to l....greit å vite når du først prøver å bryte av en heftig tråd her med å *fake* deg inn.=)

Skrevet

Du luuuuuuuuukter fake helt hit. jissssssssssses. ;)

HI

Skrevet

Svarte, tenker jeg skal ta for meg en og en anonym jeg og filleriste dere litt til dere lærer dere folkeskikk, DETTE er jo værre enn å gnisse isipor i tlf....makan.....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...