Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Eter ikke EPLE FOR FAEN....................=) Glad du ikke er foran meg da skulle jeg ha rundt pult deg.=)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jepp... Heller det vennen:-) savner deg...smaaaaaaaaaaaaask
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Neste gang så legger du på. Hvis de ringer deg opp igjen så sier du at det var så mye støy på linja at du måtte bryte. Eller lat som om du sitter på do og driter. Lag prompelyder og trekk ned, så kanskje de tar tegninga til neste gang. Harry faens folk!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Aaahhhh..........savner deg også skatten=) ..smaaaaaaaaask
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Hvem faen ba deg svare på denne tråden da, kan du ikke se at to individer her har en sammtale. VÆRSTE jeg vet er slike som bryter inn på denne måten!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 jeppppsss.. Faen så irriterende:-) her flørter vi vilt og hemningsløst, så kommer hun anonyje fise/prompebærta og døller ut hele tråden..faaen ass:-) Hi.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Haaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooo.... du som ødelegger min tråd for faen!! HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Tror du ikke jeg klarer å se forskjell på den virkelige Hi og du tafatte *prøveværemorsommeHI*? Hallo, skrives med to l....greit å vite når du først prøver å bryte av en heftig tråd her med å *fake* deg inn.=)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Du luuuuuuuuukter fake helt hit. jissssssssssses. HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Svarte, tenker jeg skal ta for meg en og en anonym jeg og filleriste dere litt til dere lærer dere folkeskikk, DETTE er jo værre enn å gnisse isipor i tlf....makan.....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå