Gå til innhold

Dere som har foranliggende morkake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å kjenne "ordentlige" spark og mye liv?

Jeg er 20 uker i morgen, men kjenner bare bittelitt kiling på den ene siden innimellom. Gleder meg til å kjenne skikkelige spark!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå siste uken egentlig, er 21+6 i dag. Tror jeg må kjenne litt spark og noe hikking, for kjenner liksom noe på begge sider av magen. Har nok kjent litt før også når jeg nå vet hva jeg kjenner, men har oversett det. Syns det minner mye om luft og romling i magen, noe jeg er veldig vant til å ha. Derfor har jeg nok ikke tenkt over det.

Men er veldig "svakt" syns jeg, så er sannelig ikke sikker på hva jeg kjenner av og til.

Skrevet

Jeg begynte og kjenne spark rund uke 17, men det var kun ned mot bekkenet. Etterhvert ble det på sidene og over navlen. Det er først nå i uke 26 at jeg kjenner det midt på magen, der morkaka ligger. Sparkene kommer nok skal du se. gjerne midt på natten eller på kvelden når du skal sove;)

Skrevet

Kjente nok "kravling" og kiling i spesielt venstre side fra ca uke 20.. Mere spark rundt uke 26 om jeg ikke husker helt feil.. Og nå i uke 34 er det kravling, sparking og slåing ++ mesteparten av døgnet.. hehe.. Kan bli for mye spark innimellom.. Ubehagelig når en skal sove og slappe av. Sparker meg i ribbeina og dytter innvollene mine oppover slik at jeg plages med mye trykk oppover innenfor ribbeina..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...