Gå til innhold

Åreknute!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en åreknute på innsiden av låret, ca 4-5 cm fra kneet.. den er bare pitteliten, og ser ut som et lite blåmerke. Men jeg vil ikke ha fler!!! noen som har noen gode tips/råd å kome med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støttestrømper, ligge med beina høyt oppe og ikke sitte med beina i kryss - men til ingen nytte for meg, fått masse..:(

Skrevet

hehe, bare å sitte og se dem komme!!!!!

har forsøkt støttestrømper og hevede bein også, men de er nå her allikevel! og fått plenty "i underetasjen" for å si det slik! men større sjangse for at de går bort enn hemmorider har jeg blitt fortalt, det er lov å håpe!

Skrevet

Heia babygullz og takk for ditt råd i den andre tråden..har testet det...

Her er mitt råd angående åreknuter, gå til en massør og få masse god, varm massasje og Hirudoid salve.

Her er en artikkel om åreknuter og behandling:

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322978

Skrevet

Velkommen med i klubben, hehe;) Jeg har en som går ved lysken og opp til kjønnsleppene. Den blir ekstra stor når jeg har stressa og jobba mye. Går og står hele dagen på jobb så jeg gjør ikke så mye for å forhindre den:P Men har ikke fått flere da heldigvis.. De sier man skal sitte med bena høyt, ikke stå for mye og ikke sitte for mye.. Du må bare prøve deg fram! Du er heldig som kun har en liten en i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...