Gå til innhold

DAGENS NAV!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår ringte jeg NAV fordi jeg ikke hadde fått noe slags bekreftelse på at de har mottatt søknaden min som alene forsørger, søknad til barnetilsyn og det der...

Men NEIDA... de hadde ikke registrert NOENTING!!!

og så senere på kvelden, snakket jeg med min X. og han fortalte at han hadde mottatt brev fra nav om at de hadde mottatt søknaden og at den var under behandling!!

Så de har registrert min søknad på ham!!!

Ringte opp og de så jo at det var min søknad og alt det der, beklagte og det var en glipp bla bla.. men årrrhhh!! er det muulig????

Behandlingstiden på søknaden er forsåvidt sanrt over, får jeg tilgode for de mnd jeg har vært alene og til nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får fra søknadsdatoen din:) Så det vil si at du får etterbetalt:)

Skrevet

ok det er nå greit nok,

men tenke seg til å ikke klare å registrere riktig søker, og sende bekreftelse til en helt annen person!!?????

Skrevet

Ja, men sånn er NAV, eller trygdekontoret slik det alltid har vært. Du skal vite hva du har rett på, og du må passe på at de gjør jobben sin. Har alltid vært mye tull med trygdekontoret, syns jeg. Og jeg har opplevd mange ganger at jeg vet hva jeg har krav på, men først ikke fått "medhold" i det på trygdekontoret. Skal si de har måttet bite i det sure elpet noen ganger;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...