:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 hun er super søt :-) og det er ikke den jeg egentlig skulle ha, de sa at de hadde bare 1 igjen i tlf. for 1 hadde rømt, men den hadde kommet hjem i gjen i dag. så nå er den her hos meg. utrolig nydelig hvit og sort kattepus :-) stolt mamma :-) hva gjør jeg? lar den komme til meg? jeg har lekt litt med den på gulvet med en ball, men den er naturlig nok litt skeptisk, men føler at jeg ikke burde trenge meg på. hva er riktig?
* 5 om dagen * Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 å,så koselig :-)) vent til den kommer til deg,sett deg på gulvet,så tar det ikke lang tid. jeg tok til meg en somali katt i fjor,og brukte 14 dager på å få den ut av "hulen" sin. den var i yttergangen,med mat og do, så det ble mange timer på matmor,der ja. men nå er den nesten en plage,så kosete at det er på grensa til å være plagsom...hehe....
* 5 om dagen * Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 glemte å si at den pusen min, som brukte 14 dager, hadde sitte ute hele sommeren, under et garasjetak,ca 3 mnd, pga den var så redd, og ingen fikk tak i den....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 takk! da følte jeg rett :-) hihi.. den er sååå nydelig, verdens vakreste kattepus (ikke inhabil altså ) 14 dager. da har du jaggu masse tolmodighet! jeg er lei av å vente og har venta i 1 1/2 time og den har tross alt lekt med meg... hehehe
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 åå..så heldig du er.. skal også ha meg pus når vi flytter til nye huset(bare 2-3 mnd igjenn!) la den komme til deg som hun over sier.. katten min skal hete tuva.. ;P hehe må bare finne en jentepus som er leveringsklar om noen mnd..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2008 hihi... tuva er morsomt da.. hehe. jeg fant min på finn.no det er jo ganske genialt for da kan man velge mellom mange og få akkurat en sånn man vil :-) utrolig spennende med nytt hus da :-)
* 5 om dagen * Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 ja,det var lange 14 dager,men sikkert like lenge for den som satt der ute, som ikke torde å gå ut,stakkar.. satt mange timer hver dag, og prata til den... vi har fått et veldig spesielt forhold etter dette. nå er han ikke til å kjenne igjen, men er fortsatt litt skeptisk til andre som ikke bor her....men han er da marete med noen av de også....hehe...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 så bra! jeg hadde en kanin en gang som hadde blitt mishandlet der den bodde før. og den og jeg fikk også et helt spesielt bånd. den stolte liksom ordentlig bare på meg. noen ganger er det virkelig værd det å være der for dyr :-)
* 5 om dagen * Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14548259&reference=9/145/482/59_-2125396246.jpg&adheading=Bengal+katt+omplasseres&sid=xz3cbabulk_901309&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde En av de få gangene jeg har finne denne rasen inne på finn. var en tur inne på finn, og fant dette.er samme rasen,men min,Mikkel er helt brun og sort da...kjempeflott er han :-)) han er blitt noe veldig spesilet ja..det er helt sikkert....
* 5 om dagen * Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 FEIL... hehe...sa til mannen min at det er ikke mye lik på Mikkel, nei det er det ikke sier mannen min, for vi har jo Somali rasekatt, og det der er en bengal...hehe... jaja, jeg ønsker meg en bengal også jeg da... (har er svært sær Maine Coon frøken også,men skjønn ho og,på bare 6,4 kg )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2008 helt utrolig vakker da :-) forstår godt at du liker den! :-) min er den i mitten her sånn http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14486977 hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2008 hehe... er ikke så lett altid. men nydelig var den uansett ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 næmmen å nusslig da...de er nå skjønne...elsker og kose med sånne små nøster jeg da...men får ikke lov til å ha flere jeg da, jeg har 3 stk...hehe... men jeg jobber med saken om å få en liten pusunge,for det har vi aldri hatt,bare fått store til omplasering.... kos deg masse med pus...:-))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2008 takk :-) det blir ikke vanskelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå