Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg må bare få ut litt frustrasjon her.. Jeg er snart 6 mndgravidog er sammen med bf. Vi har nettopp funnet oss ny leilighet og med det så kom d en del problemer.. Vi manglet komfyr. Det fikk vi (splitter ny!!) av tanta til sambo. Vi manglet sofa (det skulle vi få hos den andre tanta!!) Vi fikk en seng til 8000,- av besteforeldrene til sambo. (uten og trenge det engang!!) Moren til sambo vil kjøpe stellebord til 2500,- til oss. (selvom jeg sier at jeg klarer meg med stellematte oppå vaskemaskinen!!).. Det som er er at vi har nesten ikke kontakt me disse ellers, bortsett fra svigermor. Virker som de driver og "kjøper seg inn" nå. Og jeg blir veldig irritert!!!! Klart, det er veldig kjekt. Men jeg vil ikke ha noe! For at de er sånne som drar det frem i ettertid at de har gitt oss ditt og datt, og at vi da er skyldige dem noe på en måte!! uansett om jeg sier at vi ikke trenger og få alt.. de krever liksom noe tilbake etter og ha gitt en gave till oss... Og så er det jo det at MIN familie ikke har så god råd, de fleste er unge og har barn selv og bruke penger på ennå! Så vi får ikke så mye derifra.. og da blir jeg på en måte litt flau, for svigermor sier hele tiden til sambo at min side av familien kunne godt hjulpet til med det ene og det andre.. Men liksom, svigermor vil ikke bare hjelpe, hun prøver og kjøpe seg inn heeeele tiden!! Hva skal jeg gjøre med det?!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Nei, er takknemlige for tingene vi får. Men vil nesten ikke ta imot det, for jeg vet at de kommer til og bruke det imot oss i fremtiden på maaange måter.. De har gjort dette før.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Si takk og gi tilbake i å VÆRE FAMILIE.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 jeg forstår hva hu mener! samboern min har også en sånn kjøpe seg inn fam!!! Selv har jeg svært gnitne foreldre! de kjøper heller til søskene mine enn oss liksom! å jeg forståår hva hu mener det er ikke det å være utakknemmelig , men det å være føre var når det gjelder fam. feide!!!! uansett lykke til!! vet hva du sliter me!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå