Gå til innhold

Hva var det egentlig som hendte med glansvask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jugde hun om?

Har litt vanskelig for å tro at hun bare jugde ettersom jeg hadde endel kontakt med henne da jeg var gravid og hun virket kjempekoselig. Ikke hadde hun så mye rart å fortelle heller... eller, det var hun som var mamma81 ikke sant? hun som fikk premature sønner og var sykepleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror noen har dårlig hukommelse her inne. Synes egentlig ikke vi skal grave i andre (fremmede) folks liv. Men enkelte skjebner gjør jo inntrykk.

Og da er det synd noen lyver på seg andre folks skjebner fordi livet deres er kjedelig og grått.

Skrevet

Har hørt hun mista håret:-)

Skrevet

Hvis det er sant at hun løy så var det jo et treffende nick hun hadde da.

Skrevet

hun fikk plutselig premature sønn nr 5 i løpet av 3 år eller noe sånt...også fikk typen hennes barn med en annen...det er ikke americansk såpeopera vi lever i altså

Skrevet

Jeg er ikke henne, men jammen har livet mitt blitt litt av en såpeopra likevel. Ingen tror meg hvis jeg fortalte dere alt som har skjedd de siste få årene av mitt liv. Helt utrolig hvor mye rart som kan hende med 1 person.

Skrevet

Alt, absolutt ALT med glansvask var løgn. Fikk du julekort av henne? Ja, det var ikke hennes barn. De var lånte...!

Hun dreit på draget og ble avslørt. Syke damen. For et liv!

Skrevet

åssen ble hun avslørt da?

Skrevet

hadde hun ingen barn selv??

Skrevet

Jeg tenkte på henne igår faktisk.. hva har hendt med glansvask? kan noen fortelle historien om julekortene?

Skrevet

hahahaha!!! for ett liv me har!! ler meg i hel eg!

Skrevet

hmm..så gøy det må være å være deg da..hva er det du gjør her inne da? Drøftet livsfilisofi og løser verdensproblemer?

Jeg for min del er her for å få med meg det hverdagsdramaet jeg kan

Skrevet

Hun disset alle andre, så det kvitter at hun ble "busted"!!!

Men jeg aner ikke hva hun ble tatt for? Vil gjerne vite!!

Skrevet

Jeg syntes hun virka hyggelig jeg!

Skrevet

Hun hoppet over på et annet forum da det ble for ubehagelig her. Det som skjedde var at hun glemte "barnas" fødselsdager, begynte å rote sammen historier, alltid droppet ut av treff i siste liten og er fra samme plass som hun skrev her (ikke så stor plass akkurat). Alt begynte som en spøk, men utartet seg voldsomt. Så ble hun tatt i dette her og innrømte at hele historien bare var tull. Hun navnga til og med "barnefaren/eks-mannen" men det viste seg at de aldri hadde vært sammen og ikke hadde barn sammen.

Hun hadde faktisk ikke barn...!

Skrevet

Jeg har klart å spore opp mailadressen hennes, for dere er så slurvete SLADREKJERRINGER!!! EN av dere, som er såå søt og snill og omtenksom...

Vil dere sende henne mail, så kan dere spørre selv?

Skrevet

å...så legen var ikke hennes alikevel..det var jo sjokk...herregud da må hun jo være fullstendig gal i hue...

Skrevet

For å avklare dette, alt med glansvask var løgn.

Har snakket med henne.

Skrevet

Hææ?? Har du snakka med henne..hva slags person er det som finner på så mye da? Er hun psykiatrisk pasient eller? Hvorfor fant hun på så mye..vet foreldrene til de ungene på julekortbildet om det? Fy faen da hadde jeg klikka..

Skrevet

ja jeg snakke med henne på tlf. Et par venninner av meg hadde hatt daglig kontakt på sms med henne ilang tid, så for å finne ut om hun ekstistert eller ikke ringte jeg hjem til henne.

Hun beklaget seg veldig for det hun hadde gjort, hvilken psykisk tilstand kan jeg ikke si noen ting om. Er ikke opp til meg å vurdere.

Hun sa til meg det var tantebarna hennes på bildet.

Hvis hun leser dette håper jeg bare at hun ikke prøver seg på det samme igjen.

Skrevet

Hun var ikke tilfeldigvis fra Voss også da? :*

Skrevet

vet du..nå ble jeg faktisk litt lei meg. Vet jo at det finnes folk som juger her inne. Noen er jo ganske åpenlyse om det og da blir det liksom noe annet. men Glansvask må jo har vært utrolig gjennomført. Hun drev jo og hadde nedtelling av dager til Termin etc sammen meg, og kom med masse gode råd etc. Fikk faktisk kikkelig godt inntrykk av henne. Det er nesten vanskelig å tro at hun bare har funnet på alt sammen.. Hva var det som gjorde at dere fattet mistanke? Jeg fattet ingen mistanke noen gang...dete var faktisk dritkjipt å lese. Selv om man burde ta alt her inne med en klype salt så deler man jo mye personelig her inne så man blir jo nesten som venner..

Skrevet

Er det hun ro dæ ne glansvask det er snakk om?? :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...