Gå til innhold

Noen som har vært på Innvendig Ultralyd?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+2 på vei, og skal på invendig ultralyd mandag 1.sept...Lurer litt på hvordan dette fungerer?!?

Gleder meg kjempemasse, får vel høre hjertelyd osv?!?

Har dere som har vært på dette hatt med far ?? Jeg har mest lyst å ha han med:-D

Jeg har bestilt privat på Medi3........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jajeg var på invendig ul sist jeg gikk gravid. hadde med far hver gang. men ikke alle syntesdet er ok å ha med seg kjæresten sin noen syntes det er litt rart har jeg forstått.

men det høres jo ut som du ikke har noe problem med dette og da er det jo fint å kunne dele den første smugtitten på vidunderet inne i magen.

Skrevet

Ja, jeg syns det er greit at han får oppleve det samme som meg uansett hva som kommer frem av UL...Man vet jo aldri...har forstått det slik at man blir "dekket" til i tillegg til at far blir sittende på siden, mot skjermen...men jeg vet jo ikke, har aldri gjort dette før:-D

Men fikk du bilder???

Takk for svar forresten:-D

Skrevet

nå var jeg på mine ul av medisinske grunner og litt haste situasjon.

så jeg var ikke på privat klinikk, men på sykehuset. jeg ble ikke dekket til.og mannen min fikk vel ikke egentlig noen beskjed om å stå bak på siden men skjønte jo at det var lurt for da fikk vi egen skjerm å se på. i stedefor å skulle se på den legen/gu så på og hadde hodet i veien for at han kunne se på da.

i den situasjonen jeg var i rakk jeg ikke å tenke at det var flaut eller ubehagelig. og iettertid tenker jeg jo at han har jo sett meg naken før. så det gikk helt fint. han var jo selvfølgeligo pptatt av nurket på skjermen. og ikke av mitt underliv.

ja vi fikk bilder. har eget album med ul milder på den karen vi. men ikke alle var gu ultralyd heldigvis gikk de over til å ta vanlige ultralydbilder etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...