solemio Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Guttungen på snart 8 år foreslo i går kveld at jeg skulle gjøre like mye husarbeid som pappaen (mannen min) Dermed har jeg nå lest avisa og vært på nett siden jeg kom hjem. Bra jeg skal ut på noe i kveld, ellers hadde jeg ristet etter å ta ut av oppvaskmaskinen, etc. Barnslig metode, men jeg er møkklei av å be "om hjelp" til husarbeid. Nå gjenstår det å se hvor lang tid det tar før gubben ser at ingenting skjer.....?
piano♫ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hehe...blir spennende å se hva som skjer. Du må holde oss oppdatert :-)
blond Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Noe sier meg at dere snart får hushjelp, kjøpt hushjelp!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Det er bra. Sett hardt mot hardt, det er mitt motto. Tror mannfolka har godt av å se hvor mye vi egentlig gjør av husarbeid..
konvall Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Ler...... Du gjør det jeg har tenkt på mange ganger. Orker bare ikke å ta igjen alt rotet, så da blir det til at en gjør det alikevel.
2 små orkaner Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Det prøvde jeg EN gang. Hjalp ikke her i huset. Etter en uke uten der ble ryddet NOE kapitulerte jeg. Da var jeg møkklei av å bo i en svinesti. Jeg er begynt igjen på å "dressere" sambo til å hjelpe til. Nå er det slutt med å vaske hans klær, stiller all hans dritt som han ikke vil rydde opp på kontoret hans. Da får vi se hvor lang tid der går her, men tror der går veldig lang tid:-( Håper du har større suksess enn jeg hadde. Kanskje det hjelper ditt prosjekt at gutten din ser at mannen din gjør mye mindre enn deg. Hjelper kanskje til at tingene går litt opp for mannen:-) Lykke til
Trollkatt Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Haha, det er jo genialt. Håper det funker!
solemio Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 Hehe, han har ihvertfall rydda kjøkkenet. Det er jo en framgang i seg sjøl. Skal bare fortsette noen dager til (og håpe at ingen kommer på besøk....)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Hehe, gutten må være veldig oppvakt siden han får slikt med seg.
solemio Skrevet 27. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2008 Tror ikke man trenger være spesielt oppvakt for å se dette, nei. (Forresten er mannen min fryktelig snill også, altså, ingen kjip mann i det hele tatt. Bare ikke så initiativrik på husarbeidsfronten....) (forresten nr 2, fikk mensen i dag, så har kanskje vært pittelitt premenstruell, hehe) Det greieste er nok å fortsette med å si: vil du vaske kjøkkenet eller badet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå