Gå til innhold

hva er hensikten med at magen strammer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har d noen effekt ?magen strammer seg så vannvittig om dagene,men d er jo ikke vondt..har aldri gjordt d før..

har termin på lør..

kan de ha noen effekt på modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er "trenings-rier". Livmoren trener seg til å føde. Lykke til!

Skrevet

ja vet d er trening for livmoren..men har d noen hensikt på evt modning..hmm..

Skrevet

Jordmor sa til meg i dag at kynnere bare trener livmoren.....men at det er mensmurringer som modner....

Jeg har også hatt masse kynnere, men lite mensvondt.....og derfor er jeg ikke mye moden enda gitt...sukk...ble sjekket igjen i dag, og det var lukket og låst oppi der...hehe....39 uker i dag. Hvordan går det med deg forresten? Har du fått sjekka modning noe mer?

Skrevet

har lite kynnere jeg og..har hatt noen murringer som til tider har vært ubehaglige..

var ¨på kontroll på sykehuset i går,å da var jeg myk,begynnt å bli godt moden,livmortappen var 2 cm,og hu fekk inn en fing ..så d vil vel si 1 cm ca..

hu ga meg en poengskala på 4..når en er 6 eller mer så kan man reknes at man er i fødsel..fikk jeg forklart:)så d er ennå litt igjen her ja..men til å ha hatt så lite murringer å kynnere så er jeg egentlig godt fornøyd med å ha modnest så pass egentlig..

Skrevet

Hva er hemmeligheten da redorkide ?? ;) Vil å!!

Skrevet

Her var livmorhalsen også 2 cm i dag...og det er jo et godt tegn....men mormunnen var bare litt myk og den var ikke åpen....hun tøyde litt oppi der da, og det var ikke behagelig...men hva gjør man ikke for å få litt fortgang på ting...hehe

Skrevet

mathilde hehe nei hva er hemmligheten..eneste jeg har gjordt er å gå til modningsakupunktur ..:)

ellers så har jeg ikke gjordt noenting..har litt fødselsangst pga setefødslen jeg ska igjennom så jeg har egentlig skjøvet vekk tanken på at jeg skal føde..litt kjipt for den angsten har lagt en demper på tanken at jeg snart har en deilig baby i armene..eneste jeg har tenkt på er at jeg gruer meg til fødselen..å da er d ikke alltid lett å glede seg over at en skal få baby..selv om jeg har to fra før å vet jo at jeg gleder meg..men trist at denne angsten skal ta overhånd av og til--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...