MammaMia123 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Med en gang hun setter rompa i bilstolen starter det. Det går ut på: Mamma IKKE kjør der, jeg vil IKKE ha skoen på (så kommer de flyvende fremover i bilen), jeg vil ikke ikke ikke heeele tiden. Hun er kjempesur, hyler og griner! Hvorfor er hun sånn, og er dette typisk trass?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hvorfor? -aner ikke... minsten har begynt nå, han er straks 1 år. SUPERBLID i bhg, men dritsur resten av dagen... var sånn før han begynte der, så kanskje det bare er trass såpass tidlig.. snuppa på snart 4 er et trassetroll uten sidestykke, jeg blir matt... Trass?-ja...
jente,jente, ? Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Ikke hver gang, men som oftest: JA!! Sur og grinete så det holder. Er vel det at de er utslitte tenker jeg... Ho roer seg alltid da vi kommer inn döra hjemme..
melkekua™ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hvor gammel er hun? Kanskje hun bare er sliten og trøtt?
MammaMia123 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Hun er 3 år. Hun er sikkert sliten og trøtt, men kan ikke skjønne hun blir mindre sliten av å sitte sånn i hvertfall! Hehe
melkekua™ Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Trykket før jeg var helt ferdig der....hehe.... Min datter er likedan som din, men henter jeg litt tidligere er hun blid som en sol. Og siden jeg er ute i permisjon pleier jeg å hente i 15 tiden. Hun har nettopp fylt 3 år. Henter jeg seinere enn 15 er hun sur, grinete og sliten.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Dritt sur frøken her også Blir gal av det jeg hehe, sutring for hver minste lille ting fra vi henter henne til middagen står på bordet. Tror det bare er fordi hun er sliten, trøtt og sulten rett og slett Men utrolig slitsomt er det gitt..
jordbær mathilda Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Lillemor er så sliten at hun sovner nesten hver dag i bilen hjem! Døds sur da jeg vekker henne,og er sur frem til ca. en time før hun skal sove. Da er hun kjempe humør og vil slett ikke sove.Lite dilemma dette her. I dag klarte jeg og holde henne våken i bilen,gleden var kortvarig for da jeg dreiv og lagde middag hadde hun lagt seg i sengen til storesøster!!! Tror jeg lar henne sove rundt jeg nå!!
Ravna Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Å jada! 2,5-åringen min har gått i barnehagen i to uker. Han trives godt der og de ansatte beskriver ham som en livlig og glad unge, men han morfer til Hulken når vi kommer inn døra hjemme. Veldig, veldig slitsomt, jeg håper dette er en overgang.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Nei, de er ikke sure, men de sutrer og maser noe helt ekstremt mye frem til maten står på bordet. Da er det kanskje 3-3,5 timer siden siste måltid i bhg.... Og etter mat leker de fint til det er kveldsmat og bading....
Gjest Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 enkelte dager er han drittsur(3 år)I dag skrek og sutret han i over en time etter at vi kom hjem.ingenting var bra nok.Maten for varm,vil ikke ha mat alikevel o.s.vHan er sliten forstår det ,men håper at det blir bedre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå