Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Du, den oppskriften på sånn clubsandwich du la ut her for en god stund siden.. er det mulig å få den eller? Husker du skrev at du hadde laget maaaaasse + pommesfrites og at du skulle spise deg METT!! Hehe, men nå har mine gravidsymptomer begynt å fokusere seg vekk fra kvalme og ubehag og over på mat i stedet, så hadde blitt lykkelig om du ville dele den oppskriften med meg:D Eneste jeg husker fra oppskriften var sånn dijon-sennep eller hva det nå heter, så det har jeg i hus;)
Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hehehe er du litte granne gravid du eller?? dette trenger du: Toastloff (sånn som kommer i skiver) dijon sennep majones tomat bacon grillet kylling salat rødløk paprika poteter Hver sandwich trenger 3 skiver loff, to av de steker du lett i pannen på hver side, den siste skiven får majones på begge sider (denne skal i midten av sandwitcen). Begynn med en av de stekte skivene, smør dijon sennep på, ha på salat, tomat og bacon, så legger du på skiven med majones, oppå der har du løk, paprika og kylling, så smører du dijon sennep på den siste skiven også og legger på toppen Til pleier jeg å ha stekte potetbåter med hvitløkspepper på snaddermat hehe.. Var dette fryktelig dårlig forklart eller?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Hehehe, ja begynner å bli littegrann gravid ja.. Kjenner i hvertfall at jeg har lyst på MYE å spise og gjerne mye forskjellig!! Oppskriften var super og ikke dårlig forklart i det hele tatt!! Skal kjøpe inn og lage til helgen tenker jeg, hvis jeg klarer å vente så lenge da;) Suuupertakk altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå