Musemor med tre søte små Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Han begynner på K Jeg begynner på N Guttungen begynnner på L Og når har mannen funnet ut at den babyen vi snart skal begynne å prøve å lage må begynne på M, så blir det alfabetisk. Det fins jo ingen navn på M jeg liker...
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Ingen av disse heller? Morsomt og prøve å skrive navn.... Malin Mia Madelen Milla Monica Maja Malene Marit Minna Morten Marcus Martin Hm, kom ikke på fler jeg!
Musemor med tre søte små Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 De er alle fine, men ikke slik "å, det vil jeg kalle babyen min". Vel, vel. Vi har minst 10 mnd på å bli enige så vi finner sikkert på noe ;-)
Kjukka Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Hehe... litt sært da... Må være alfabetisk! Skal jeg si til min mann, må være noe på F, siden dattera vår heter Ellen... Si at mannen din kan få velge navn, den dagen han begynner å føde dem... Det gjør jeg, og det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå