Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har veldig lyst til å prøve meg på det ) Lage album til lillegutt. Hvilket utstyr trenger jeg? Og hvor handler dere?
*En rosa og en blå* Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg har scrappet babybok til snuppa vår, og har handlet litt her og der. Noe har jeg printet ut fra pc (clipouts etc), noe har jeg handlet på panduro.no, Nille (de har faktisk endel ok scrappeutstyr til en rimelig penge) og på bokhandel og fotobutikk. Kjøpte album av merke Scrappers Choice og er ganske fornøyd med den. Lykke til, det er ganske morsomt - spesielt når du er ferdig!
*En rosa og en blå* Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hadde forresten ikke noe spesielt utstyr annet enn saks, lim og fantasien min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå