Gå til innhold

Noen her som driver med scrapping?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å prøve meg på det :o) Lage album til lillegutt.

Hvilket utstyr trenger jeg? Og hvor handler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har scrappet babybok til snuppa vår, og har handlet litt her og der. Noe har jeg printet ut fra pc (clipouts etc), noe har jeg handlet på panduro.no, Nille (de har faktisk endel ok scrappeutstyr til en rimelig penge) og på bokhandel og fotobutikk.

 

Kjøpte album av merke Scrappers Choice og er ganske fornøyd med den.

 

Lykke til, det er ganske morsomt - spesielt når du er ferdig! :)

Skrevet

Hadde forresten ikke noe spesielt utstyr annet enn saks, lim og fantasien min! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...