Gå til innhold

Bevist: Mest kvalm av jenter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det gutt på meg, for jeg finnes ikke kvalm i det hele tatt! Blir spennende å se om det stemmer da! :-)

Skrevet

Har ei venninne som har to jenter. Hun hadde absolutt ingen kvalme under svangerskapene.... så alt er relativt.

Skrevet

Jeg har ikke akkurat noen stor tro på det, men om det stemmer - blir det jente på oss. Jeg er kvalmkvalmkvalm! :-(

Skrevet

5 gutter har jeg og jeg har vært veldig syk alle gangene. Vært ekstrem kvalm med oppkast og brekninger frem til 20 uker på vei. Da jeg skulle ha nr 4 gikk jeg ned 10 kg pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...