Sanna77 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Var det ikke det vi visste.... http://tv2nyhetene.no/innenriks/helse/article2163695.ece Forskerne har funnet ut..
Tweak Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Da blir det gutt på meg, for jeg finnes ikke kvalm i det hele tatt! Blir spennende å se om det stemmer da! :-)
lillepersille82 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Har ei venninne som har to jenter. Hun hadde absolutt ingen kvalme under svangerskapene.... så alt er relativt.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg har ikke akkurat noen stor tro på det, men om det stemmer - blir det jente på oss. Jeg er kvalmkvalmkvalm! :-(
kivs Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 5 gutter har jeg og jeg har vært veldig syk alle gangene. Vært ekstrem kvalm med oppkast og brekninger frem til 20 uker på vei. Da jeg skulle ha nr 4 gikk jeg ned 10 kg pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå