Gjest Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 I går kveld når jeg skulle legge meg gikk jeg på do å skulle tørke meg å det kom ut VELDIG MYE tyntflytende slim..Litt gulaktig farge(såvidt). Kan vell så si at det var en full hånd med dette tyntflytende greierne. Har siden i går kveld hatt mye av dette å det ser ikke ut til å gi seg. Det kan komme når som helst. Store å små mengder. Jordmor sa at slimproppen var borte når jeg var på føden etter rier lørdags natta. Har noen hatt noe lignende?
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Det kan nok være fostervann jeg hadde helt klart kontaktet føden og blitt sjekket.
mini77 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Eller det kan være vanlig utflod... jeg har slitt med utrolige mengder utflod som er litt gulaktig og litt slimaktig i lange tider nå. Til tider kommer det så mye at jeg blir helt desperat og må hele tiden bruke bind. Jordmor fortalte at dette var helt normalt for noen... men om du er usikker er jo det beste å ringe føden.
Lunalill Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde en dårlig opplevelse med forrige fødsel.. Det viste seg at jeg var blidd fri for fostervann, noe jeg faktisk ikke hadde merket selv... Så jeg hadde mest sannsynlig lekket litt etter litt, og til slutt blidd fri... Så det er mye bedre at du tar 10 telefoner for mye til føden, enn 1 for lite.. Er du usikker så ringer du:).. Jeg ville ha ringt iallefall..
Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Vet ikke helt selv hva jeg tror..Siden slimproppen allerede har gått så kan det ikke være den som kommer. Det som er så rart er at det hittil har kommer ca 2 håndfulle med dette tyntflytende slimet. Man kan se en litt svak gulfarge å det kommer hver gang jeg beveger meg. Det er veldid tynt å det lukter litt rart..Vansklig å beskrive. Jeg har aldri gjennom hele svangerskapet hatt mye utflod.(slimproppen var bare en stor klomp med slim som kom etter litt mens-smerte) Siden i går kveld har det vært hver gang jeg reiser meg opp eller går på do..Da kan jeg tisse først så når jeg tørker meg så kommer det MYE tyntflytende slim ut. Vet ikke hva det kan være.
Lunalill Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Ring føden!.. Du må iallefall ikke sitte hjemme og være usikker og bekymret.. Lykke til:)
Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Føden ba meg prøve dette "BIND-trikset" for å se om bindet blir fuktig. Skal ringe på igjen om et par timer om bindet blir fullt eller om det blir noe.
Lunalill Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Det var godt du ringte føden:).. Lykke til videre:)
Gjest Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jo takk..Har merket at dette tyntflytende slimet er veldig kleimete..Har aldri hatt noe lignende..Det er litt seigt når man får det på fingrene.. Lukter helt merklig,greier ikke sette fingeren på det. Når jeg er på do kommer det i tillegg små slimklomper ut som minner mye om slimproppen(men den var borte på lørdagsnatta). Fargen er såvidt litt gulaktig. Helt merklig.
Lunalill Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde det samme på slutten med prinsessa, men slimproppen min var ikke gådd... Så jeg fant vel egentlig aldri ut hva det var for noe, og jeg ringte heller aldri føden.. Denne gangen har jeg bestemt meg for og ringe dem heller 10 ganger for mye enn 1 for lite:).. Så får de si hva de vil om meg;)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå