Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt hvis en nabo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som var student, kom hjem kl. 13-1400 uten barna og så at barna ble hentet av pappaen som kommer hjem rundt 1600-1630?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da hadde jeg tenkt at de går i barnehage eller på sfo?? er det ille??

Skrevet

jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet. mener du at mora kommer hjem først og at det er pappan som henter når han er ferdig på jobb? eller mener du at ungene er hjemme alene hele dagen?

Skrevet

Jeg hadde tenkt at hun studerte hjemme.

Har du fritidsproblemer, siden du følger så nøye med på naboene?

Skrevet

åja....hehe. Barna er i barnehagen og blir hentet av pappaen.

Føler jeg har litt dårlig samvittighet siden jeg ikke henter barna tidligere siden jeg allikevel skal hjem, men når jeg er hjemme er det den muligheten jeg har til å lese i fred og ro. Men jeg har en følelse (sikkert bare i mitt hode) at naboer og andre synes det er rart at jeg da er hjemme her uten barna og de blir hentet så sent.

Ja, mye rart man skal gå å fundere på ikke sant? hehe

HI

Skrevet

Jeg hadde tenkt at de hadde funnet en lur måte på å gjøre ting:

Hun gjør leksene mens barna enda er i barnehagen. Far henter, mens mor lager middagen hjemme den siste halvtimen.

;o)

Smart familieplan.

Skrevet

Hadde regnet med at hun kom hjem for å få studert litt i ro og mak. Det kan faktisk bli veldig bråkete på disse lesesalene

Skrevet

ja akkurat slik er det :)

Sorry teit spørsmål, men man får rare tanker i hodet av og til!

HI

Skrevet

det må vel være greit! Naboen min er forøvrig hjemmeværende mens sønnen går i barnehagen. Det er helt og holdent hennes sak synes jeg, jeg har lite med å dømme hva hun benytter dagene sine til.

Skrevet

Vi jenter bryr oss for mye om hva andre synes noen ganger.

Dere har funnet ut hva som funker for dere. Hvis noen bryr seg, så er det deres problem.

Skrevet

Da skjønner jeg hva du mener :)

Jeg hadde tenkt at den lille tiden er virkelig mammaen forunt! Og jeg hadde kanskje sukket litt henført av en flott familiefar som tok på seg ansvaret med henting for å hjelpe mammaen :)

Så du skal IKKE ha dårlig samvittighet, men NYTE det! =)

Skrevet

Hva skal jeg si da!

Jeg skulle ønske jeg hadde sfo til eldstemann, selv om jeg går hjemme med minsten.

Det som er kjipt er at de slutter så tidlig, mandag er den lengste dagen da holder de på til 13:15, resten av uken slutter de 12:15, kan sjeldent finne på noe, hvis ikke farmor henter da.

Syntes det hørtes lurt ut jeg. Da får du gjort lekser før de kommer hjem og krever oppmerksomheten din, og du får kanskje litt tid til mannen etter at ungene er lagt, i stedet for å sette seg med lekser da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...