Topp 10. Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har uregelmessigmens bare for å ha det klart:) .... Men for 3 uker siden var jeg uggen, kvalm og hadde stikkninger nederst i magen. Og i en ukes tid nå har jeg hatt mensmurringer men som nå har stoppet opp!! Det er nå 15 uker siden mens... og jeg vil ha baby i magen! Hva er det som skjer med meg da, stresser ikke heller, kommer bare plutselig over at nå er det murringer eller oi, nå er det lenge siden mens, oi, nå er jeg uggen... går ikke å tenker på dette konstant. Men blir like skuffa hver gang jeg komer på at mensen fortsatt ikke har kommet... Hva skjer ? Hva burde jeg gjøre? Blir så lei meg..... Når må man evt starte med pergo og hvordan fungerer den?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hei, Oj, stakkers deg, 15 uker! DET er mye det! Er selv 6 uker siden sist mens og holder på å bli helt sprø. De tre siste dagene har jeg hatt slimete utflod med bitteelitt blod i, men ingen mens. UTROLIG irriterende. Har du vurdert å gå til legen? Jeg bestilte time hos fastlegen i går. Fikk en time neste fredag. Min mor er litt sprø og hun syntes det var for lenge å gå, så hun sa hun ville spandere time hos privatlege for meg! I dag ringte jeg for å få time på et privat legesenter. Hehe, legesekretæren sa at jeg selvfølgelig kunne få time i dag, men at hun aller helst ville at jeg skulle gå til gynekologen, som er der hver onsdag. Så da har jeg time hos gynekolog i morgen. Er utrolig nervøs, samtidig som at jeg er lettet over at jeg skal bli sjekket skikkelig. Så ja, jeg ville tatt en tur til legen...
Topp 10. Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Sist jeg ble gravid fant vi ut det på dag 117 etter sist mens så det virker som om jeg bare er så hedig med slike sykluser. Huff, blir frustrert og gal av dette her... vil jo så gjerne ha en baby nå!! Hva kan lege gjøre da, og hva blir gjort hos en gyn? Likr ikke gu så veldig....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Oj! Hvor langt var du på vei da? Ja, jeg lurer også på hva legen kan gjøre og hva som kommer til å skje. Får jo vite det i morgen, så da kan jeg oppdatere deg! Jeg er også superfruste. Har aldri hatt uregelmessig syklus. Vært som en klokke siden jeg var 11 år og fikk mensen første gang... Jeg skjønner ikke så mye nå, men tror det er syklustull etter pilleslutt i mai. Men hvorfor kommer det NÅ, tre måneder etter? Grrrrr....
Topp 10. Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Var bare 4 uker på vei da jeg fant det ut.. Blir gal av dette!! Bra du har tatt steget og bestilt time. Håper du får fortgang på ting!! Hadde vært gøy omm vi 2 kunne få barni magen snart!! Setter pris på om du oppdaterer meg med tanke på gu i morgen:) Lykke til:) og håper det snart blir baby på deg!! Og meg:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Klart jeg skal oppdatere deg! Huff, er skikkelig nervøs. På den ene siden er jeg kjemperedd for at de skal finne noe galt, men på den andre siden så øyner jeg et bittelite håp om at det *kan* være noe, selv om jeg bare har negative tester. Ja takk, send meg en baby! :-D Klem
Topp 10. Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 Ønsker deg masse lyke til:) Og skal krysse alt jeg har for at legen finner en baby der inne:) Det går så bra skal du se:) Om det ikke skulle være baby... så finnere dere ut hva som skla til for å lage en liten krabat og da sitter den neste periode:) Lykke til:):):)
Topp 10. Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 Negativ test i dag også jeg... skjønner ingenting her... blir oppriktig lei meg nå... Men hvordan gikk det med deg?
Topp 10. Skrevet 27. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2008 Nå når jeg gikk på badet igjen så så jeg på testen... og da skimte jeg en srek der i fjerne!! I veldig veldig fjerne, men er redd det er kun innbildning, selv om jeg ikke kan ta den seriøst når det er så lenge siden jeg testet.... Men hvis en cb er neg, så vil man vel ikke ha sjangs til å skimte en strek til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå