Gå til innhold

dere med luktedilla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett inne på dilla forumet at det er flere enn meg som har dilla på neglelakk fjerner, og jeg bare lurer på: lukter dere på den da? ofte? eller har dere bare lyst?

jeg har seriøse problemer med å la være.... prøver jo å tenke at jeg ikke kan lukte på den, kan vel umulig være bra... men jeg klarer ikke.

kanskje jeg har blitt avhengig på ordenlig? hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt - bare med klor og vaskemidler (særlig skurekrem med sitronlukt!)!! Jeg blir helt rar bare ved tanken på de luktene... Går og sprayer utblandet klor i ett sett....... Hadde samme dilla (men ikke fullt så desperat) i forrige svangerskap - men etter å ha kommet hjem fra sykehuset var besettelsen over.

Her er innlegget jeg la inn for noen dager siden:

Har hørt om "reirbygge-tendenser i de siste ukene av graviditeten. Men jeg er blitt helt avhengig av rengjøringslukter!! Jeg har en sprayflaske på kjøkkenet som er blandet med 50% klor og resten vann. Den bruker jeg flittig til å "sterilisere" bord og benker etter måltider... Og så har jeg en slik flaske også på badet - spruter på klor etter at 4-åringer har tisset på do.

Jeg er ikke flink husmor, altså, men GAL ETTER LUKTEN AV KLOR og andre vaskemidler (nestbest er skurekrem med sitronlukt!)!!! Noen ganger sprayer jeg litt utblandet klor på fingrene slik at jeg kan ha lukten med meg i noen minutter ekstra....

Er jeg alene om dette?!!

Skrevet

jeg elsker lukten av ajax universal-spray til vindu... og lukten av duo-yoghurt=)

Prøver ål a være å sniffe på ajaxen da..men klarer ikke dy meg når den brukes..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...