Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg fikk mensen akkurat en uke for sent. Skjønte ingenting. Noen som har opplevd lignende? Den var på en måte nesten bare brun de 4 dagen jeg hadde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyst til å utdype litt mer?

Litt vanskelig å si hvorfor du har fått mensen en uke for sent... Jeg hadde en regelmessig 28 dagers syklys to ganger etter jeg sluttet på pillen, så to på 42 dager og nå ser det ut som jeg ligger på 35.

Hvis du har akkurat sluttet på piller eller noe så kan det jo ha noe med det å gjøre... Mulig eggeløsningen bare kom sent denne mnd, neimen ikke lett å vite altså. Tror ikke det er tegn på graviditet hvertfall, hadde det vært en uke for tidlig og lite blod og kort blødning kunne det evt vært en festeblødning.

Håper du får regelmessig syklus tilbake da:)

Mvh

Skrevet

Ja kanskje du har rett. Jeg sluttet med pillen i mars tror jeg det var, men har hatt omtrent regelmessig etter det, utenom nå. Vi får se hvordan det blir da. Vi har ikke avtalt prøve ennå, men jeg vil jo gjerne ikke ha mens neste gang jeg da! :D

Skrevet

Jeg hadde regelmessig mens (ca 28 dager)

Men en måned gikk det plutselig en uke over tiden.. Trodde jeg var gravid, men tester neg. TR kom bare dager etterpå.. Også var mensen ca tilbake på det samme igjen, trodde jeg.. Men nå så går det plutselig alt fra 29 dager-46 dager mellom hver gang!! Kroppen er sååå merkelig!

Så, ikke fortvil om den er en uke over tiden.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...