Gå til innhold

Hvilke språk kan vi her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg kan norsk=)) og engelsk..

Hadde tysk en gang men d er litt glemt............. =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk, english et un petit peu francais.

Skrevet

Norsk, engelsk, kinesisk ,og snaut noe tysk/italiensk, men det er så lite atte..

Faren min som er norsk snakker 13 ulike språk flytende, hindi, urdu, kinesisk bare for å nevne noen, han har og avlagt eksamen på blindern..

Skrevet

Norsk,fransk og engelsk :)

Burde jo ha laert litt arabisk, men...

Skrevet

Norsk, og engelsk best litt fransk og litt tysk, så kan jeg noen gloser kosovo albansk.

Skrevet

Norsk, engelsk, tysk - ganske så flytende.

Skrevet

Norsk, litt engelsk (forstår mer enn jeg snakker, har et elendig ordforråd), forstår litt tysk, svensk og dansk.

Skrevet

Norsk, islandsk og engelsk flytende.

Tysk og fransk skjønner jeg ganske greit, og kan stotre meg litt fram om det trengs.

På thai kunne jeg greie meg en gang i tiden, men nå kan jeg bare et og annet ord.

Skrevet

norsk, engelsk, tysk og har tatt et kurs i urdu/hindu en gang i tiden....:)

Skrevet

Kan norsk da.. og engelsk.. Har også hatt tysk, klarer ikke snakke eller skjønne hva de sier, men klarer å lese meg til litt.. Husker ingenting av fransktimene..

Skrevet

Norsk, engelsk ;o) det vanlige! Skjønner jo svensk og dansk. Har lyst å lære meg indisk en vakker dag :)

Skrevet

Norsk og engelsk. Skulle ønske jeg kunne samisk også, hverken jeg eller samboern kan, men både mamma og hans mor snakker flytende samisk. Jeg kan noen få ord da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...