Gå til innhold

Når det er så mye snakk om kaker her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med forslag til tøff kake til "dohe" ? (for at det er navnet,sagt i sitt eget lille språk)

Er jo snart på tide å bake her å =D

Usj som tiden flyr da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi, ikke spør meg for jeg er ikke av den bakekuleogtøffekaker-sorten rett og slett. Men en langpanne med sjokokake eller krydderkake kan jo skjæres til og pyntes uten grenser da!

Men rop på Gummelillan, hun har teken! Og eplekake har jo Karo fikset så det skal nok bli kaker ja:-)

Skrevet

Ha, ha, etter litt selvskryt er jeg nå kakeekspert?

;-) Vel, men både fotballkaken og bilbanekaken ble mektig populære da. Og ufattelig enkelt. Ungene elsket den på smak også men selv syntes jeg det ble litt for mye søtt kliss på...

Baker bare helt vanlig sjokoladekake i langpanne (gjerne Toro..) Så er melis og konditorfarve, hauger med nonstop og seigmenn (her valgte vi sure skrikerunger som vi alle synes egentlig er ganske treffende på vår kjære mellomste snupp ;-) og masse fantasi. Til fotballkaken kjøpte jeg lys fra Cacas som fotballer og bilbanen ble pyntet med lys fra samme sted som illustrerte biler, vimpel og pokal. Mål (både på fotballbanen og bilbanen) ble laget av sugerør. Effektfullt og veldig enkelt.

Har ellers laget mang en tallkake og laget borg (men da tok jeg litt vel av og laget den overdimensjonert som marsipankake) Endte opp med et tonn kake som egentlig ingen ville ha, he, he.

Den 8.?

Skrevet

Takk snille du =)Ja,di magiske to talla vet du...Laga jo skute sist,og må få til noe i den sjangern i år å..Må jo imponere ....;o)Ser for meg bil jeg.Det må vel også jeg få til? Da er det bare å finne lys da.Så enkelt blir vel ikke det,men jeg har noen dager på meg.Syns du kler tittelen kakeekspert jeg! For du kan kaer,det er sikkert =))

Skrevet

Å hvis noen lurer på hva "kaer" faktisk er,så er jeg åpen for diskusjoner.....

Skrevet

Hihihi, er kanskje det sånne som meg blir kalt det.....kaerbaer:-)

Og såklart Gummis fortjener tittelen kakeekspert for makan til årnings på de kakene hennes altså! Kanskje vi må bestille derfra:-)

Og eplekakene til Karo bare MÅ jeg snart få smake! Håper eplesankerne ikke gir seg riktig ennå og det er det vel ingen fare for har jeg skjønt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...