Odine! Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Det er så mye jeg ikke får lov til! For eksempel nå får jeg ikke lov til å låne mammas mobil. HVOFOR IKKE? Hun får alltid låne mine leker. Noen ganger tar hun dem fra meg også, og sier jeg er "overtrøtt" og at jeg må sove. Har dere noen råd? Hvordan skal jeg få mamma til å forstå at det er viktig at jeg får fri tilgang på duppeditter? Hilsen Junior Jr, 5 mnd
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg veit akkuratt åssen du er det. Jeg liker å ha ting i munnen jeg.. egentlig alt jeg finner !Men innimellom kommer mamma og forstyrrer og tar ting fra meg. Samme her om dagen da jeg fikk tak i solbrillene som pappa la fra seg på stellebordet mitt.. han var sur en heeeel dag bare fordi jeg tok av den ene stanga på siden.. Merkelig dette.. Hvorfor er det sånn at noen ting kan jeg leke og sutte på og andre ikke?? hilsen frustrert snuppe på 4 mnd
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 ja jeg har det sånn jeg og! de kjøper leker til meg med masse knapper på, som jeg kan trykke på... og jeg ELSKER knapper! men de fine avlange lekene med knapper som ligger på stuebordet, DE FÅR JEG IKKE LEKE MED! skjønner ikke noe jeg. men de voks¨ne lærer seg nok etterhvert som de blir eldre tenker jeg. vi får ha tålmodighet )
Odine! Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg har en plan: En dag hun ikke følger med, så skal jeg ta brillene hennes og SPISE DEM OPP. Da blir det ikke så lett for henne i å hindre meg i å få tak i mobil og fjernkontroll.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 ja den var bra! jeg pleier å smile søtt og riste på hodet når mamma sier nei.... da synes hun jeg er søt og klarer ikke å være streng ) ellers er det bare å prøve seg sinnsykt mange ganger på samme tingen, for til sist gidder hun ikke å si nei... hun sier jeg er sta.... det tror jeg også... eehh, men jeg vet ikke helt hva det betyr
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Jeg har en forferdelig mamma, og en enda verre pappa! Mamma og pappa pusser opp stuen vår, og siden det står så mye gøye ting i et hjørne i stuen, har pappa satt kartonger og stoler foran så jeg ikke kommer meg bort og får spise på disse hammerne eller hva pappa kaller dem. MEn det gjør ikke noe, for jeg har lært meg å klatre over! Jeg skjønner heller ikke hvorfor det gjør noe at jeg tar av meg bleia når jeg sover, for det er jo så godt å ligge naken! Og så blir mamma hysterisk når jeg klatrer opp i senga hennes og kryper så fort jeg kan til andre siden. Hvorfor det? Jeg er jo verdensmester, og kommer aldri til å slå meg! Hilsen forvirra 1-åring.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 jeg er også 1 år. jeg skjønner heller ikke hvorfor det er så mye mas om å skifte bleie og klær hver dag, jeg HATER det, har ikke tid! men det skjønner de ikke, selv om jeg hyler og skriker hver eneste gang. men som jeg sier, vi får ha tålmodighet med dem, de er jo bare foreldre, og lærer seg nok med tiden. bare husk at du må være konsekvent, mase om det samme hver dag, skrike hver gang de skifter på deg osv.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Vet du junior, det blir værre, jeg klarer å få tak i den en gang i blant og da blir mamma sur når jeg prøver å putte den i vannglasset hennes. Hilsen gutt 17 mnd
Gjest Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Hmmm kanskje du kan gjemme mobilen, feks i bleien, det gjorde storebror en gang. De måtte lete lenge da. Det er jo slik at det en ikke vil dele det blir gjerne tatt bort, så kanskje mamman din får seg en lekse. De lærer fort de der store. Klem minsta 4 mnd
Odine! Skrevet 26. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2008 Jeg skulle så gjerne ha starta en væpna rev'lusjon, men jeg har ikke engang fått tenner...
Musemor med tre søte små Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Vet du hva jeg heller ikke får lov til? Dra tastene av tastaturet på laptoppene til mamma, og hvertfall ikke den nye Gutt 17 mnd
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 ååå, så godt og se at flere har det som meg, jeg får heller ikke gjøre som jeg vil, men det værste er at jeg ikke får lov og kose puppe heeeeele tiden, el at mamma mener jeg må ligge litt for meg selv og sove å. tenk om jeg ikke vil det da!!! også er det jo rart da, at når mamma vil kose, da kan jeg sove hos hu..... strenge mamma ass:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå