Rotekoppen88 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 noen som har bestilt mei tai fra babyhawk.com her? Er dere fornøyde, tok det lang tid osv.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Fikk min for et par dager siden og den er NYDELIG Er utrolig fornøyd! Det tok vel litt over 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk den i posten..
Rotekoppen88 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 lagde du sin egen eller tok du en som var ferdig designet? Hvordan var det med tollen, skrev de mindre sum pakken eller måtte du fortolle?
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg valgte farger selv ville ha en som kunne brukes på begge sider. Jeg vet ikke enda,, tollregning pleier jo å komme litt etter i posten så jeg venter i spenning
Rotekoppen88 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Spurte du om de kunne sette beløpsgrensa under 30 dollar? Sitter å prøver å bestemme meg, tok du med lommer og lekering? Er jo så mye fint å velge mellom, har jo lyst på mange, he Husker du hva dine stoff heter, litt nyskjerrig jeg da. Lover å ikke herme, hehe. Litt moro å ha noe som kanskje ingen andre har.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Nei jeg spurte ikke om det Kjøpte uten lomme og lekestropp, blir ikke brukt uansett.. Men kjøpte med sånn hette i mykt teddyfor da og den var veldig fin! Valgte sjokoladebrune stropper, Turquoise Gothic Rose på den ene siden og Retro Tattoo on Tea på den andre siden En av sidene måtte være litt pappavennlig hehe, han hadde ikke lyst til å gå å trille rosa vogn (vi har nemlig det) OG bære baby i blomstrere mt hehe..
Den lille prinsesse Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Legg ut bilder!! Der hetta vises også, har lyst på en med hette men klarer ikke helt å se det for meg på min egen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå