Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Nå har jeg prøvd alt av kjærringråd, ingenting hjelper! Er det lactulose man kan ta mens man er gravid? Andre råd tas også imot med takk, ekkelt å gå sånn... Er i uke 20 forresten
Blipp blopp Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Spis rosiner, svelg ned med biola, spis svisker, svelg ned med biola. Drikk i tillegg masse vann. Dette hjalp meg. Huff føler med deg. Helt grusomt når magen stopper opp. Husk at gravide mager bruker 13 timer å fordøye. ( 6 timer til vanlig) Styr unna alt hvit brød. det er din største fiende. God bedring.
GreitÅVæreAnonym Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg har også forstoppelse.. Er så ubehagelig. Har ikke klart å gå på do i dag enda jeg startet dagen med 2 stk.kiwi,2kaffekopper og en sviske. Deretter 2 små skiver grovt brød og litt vann. Mer vann og suppe og brød til middag. Jeg synes det er ubehagelig å gå og kjenner at det presser bak liksom.. Hva slags ubehag kjenner du? Er litt bekymret ettersom jeg har følt nedpress de siste 3dagene... Men det kan kanskje komme av treg mage? håper det.
birrisj05.02.09 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Ikke spis banan, da går iallefall alt i slow motion. Spis bær, blåbær og krøkebær f.eks. Er en grunn til at man blir løs i magen hvis man spiser for mye
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 Takk for tips De siste dagene har gått ut på å spise plommer, blåbær og drikke biola, men lite skjer altså... Må få prøvd disse linfrøene, kjøpes de på helsekost eller? Har kjent en del nedpress jeg også, men stakk innom jordmor i dag, og lille tulla hadde det fint inne i magen hun - så det er nok mest ubehagelig for meg... Sliter med bekkenløsning i tillegg, så er liksom ikke så greit å få gått på do i det hele tatt! Magen blir jo ekstra oppblåst også... Men, lille tulla er absolutt verd hver en plage, men enda godt jeg er hallveis
Serephina Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Vet hvordan du har det. Er så lei av å ha vondt i magen pga fortoppelse. Noe som har hjulpet meg på veien er activia yogurt hver dag. Trodde ikke noe særlig på reklamen, men tenkte det var verdt å prøve. Og masse vann. Anbefaler at du legger linfrøene i vann noen timer før du skal bruke de. Da har de best effekt.
trollo Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Blåbær gjer vel at magen går tregere, så ville styrt unna det. Bevegelse er veldig bra.
sykkelpumpe Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Tørket aprikos gjør susen her i gården, i tillegg til vann og grovt brød.
AE84 Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 2ss linfrø i yougurten, 1 til dagen! linfrø fås kjøpt på vanlige dagligvarebutikker! står sammen me mel, bakevarer ol! ellers er d bare vann,vann og atter vann! helst lunka vann!
elinom trebarnsmor Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Det er ikke lurt å spise blåbær. Det anbefales når du har diare for å stoppe det. Det gjør bare vondt verre. Legg svisker i vann over natta, eller linfrø. Spis yoghurt. Det er også viktig å bevege seg. Begynner du med alt dette må det da komme til slutt! fnis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå