monca*84*j12 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 jeg skjønner ingen ting... jeg trudde at jeg hadde el her forige uke... da tempen datt fra 36.29 til 36.10.. så steg den til 36.27 og dagen etter 36.30 i går. men i dag datt den dra 30 til 07.... betyr det at jeg tok feil og at el er i dag? enybody? må gubben jobbe i kveld? Men det rare er at de siste 6dagene har jeg hatt veeeldig vondt men i dag er det ikke vondt nesten i det hele tatt....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Hei schnupp! Det er ikke lett å vite om du har EL før tempen stiger, men at du fikk så lav temp i dag er et godt tegn! Håper den stiger til over 36,4 i morgen!!
monca*84*j12 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 blir spennende.. men jeg har mine tvil.. det er vel no galt der også.. men for sikkerhets skyld skal gubben få seg en omgang i halmen i kveld.. hehe.... er såååå spent.... håper så inderlig at alt skal være i orden! klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Krysser alt jeg har for at du har EL snart! Ta med gubben i halmen i kveld, og forhåpentligvis stiger tempen i morgen og dere får full klaff!! Jeg har fortsatt en god følelse på deg denne mnd! Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå