-Mariposa- Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Er i min 2. syklus uten p.piller. Viste ikke klar el første syklus, men så likevel et klart temp-skille (eller?), men denne mnd hopper tempen bare opp og ned selv om jeg er veldig nøye på å tempe til samme tid hver morgen. Noen som har noen kloke meninger om jeg har hatt el? Tror jeg hadde el-smerter i går, men det kan jo ha vært noe annet. Hadde trodd at tempen skulle stige i dag tidlig, men den har bare gått ned... http://www.fertilityfriend.com/home/gkben
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Ser ut som du kan ha hatt EL på dag 13 forrige syklus. Men denne syklusen ser jeg desverre ikke noe klart temp-skille. Får håpe at den begynner å stige snart! Hvis ikke så er det vanlig at det tar litt tid før EL kommer i gang etter pille-slutt. Masse lykke til!!!
-Mariposa- Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Takk dreamer, husker deg fra "når mannen ikke er klar". Ille at det skal ta så lang tid før du blir gravid! "heldigvis" er du ung (liten trøst, jeg vet). Jeg er dessverre inne på MIK ennå jeg da, har ikke vært så aktiv her inne på BiM det siste året, følte at babysuget bare ble værre av å være her... Sambo er fortsatt ikke klar, men jeg har heldigvis slutta på pilla og denne syklusen hadde vi oss uten kondom på dag 7 og dag 10 Så håper jeg vi kan strekke oss enda lengre neste syklus, men jeg vil jo ikke presse ham... Men er jo redd for at når vi endelig begynner å prøve at jeg skal ha problemer med å bli gravid!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Trodde det var deg ja! Ja veldig plagsomt at det tar så lang tid. *BabyCakes* og Tanta til Celine har jo født for flere mnd siden, selv om de begynte prøvingen en stund etter meg. Rart å tenke på Men jeg må si at det er enda mer imponerende at du har klart å vente sååå lenge på at samboern din skal bli klar. Det må ha vært utrolig frustrerende! Skjønner at du ikke har orket å være så aktiv her inne det siste året. Men det er jo kjeeempebra at dere hadde dere uten kondom på dag 7 og 10! Det tar nok ikke lang tid før han er helt med på prøvingen nå Skjønner at du er redd for å få problemer med å bli gravid, alle er vel redde for det. Men siden du har ventet så lenge på han så fortjener du å bli gravid med én gang. Men rundt 90% blir jo gravide innen et år, så da er jo sjansen stooor for at du og blir det;) Her er jeg i gang med å vente på sambo igjen, på at han skal gå med på å levere sædprøve. Dumme samboere som alltid skal være så vanskelige! Masse lykke til med halvveis-prøving! Håper at samboern din blir helt klar snart. Gleder meg til å se at du flytter inn her!!
-Mariposa- Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Åh ja, vil gjerne inn på Bli Gravid og så rett over på 1. tri Er veldig tålmodig, synes jeg da. Har tenkt å la være å ta opp temaet til jeg er ferdig med neste syklus eller den etter der og se hva han sier da. Vi har hatt sånne 2-minutters samtaler om det, om hva han synes om det å ha sex uten k på "trygge" dager og om det går i riktig retning osv, men noe klart svar får jeg jo ikke da... men - han har sagt at han vil ha mange barn, i alle fall 4, he he. Han bare er ikke sikker på når vi skal starte med nr 1... Men jeg lever i håpet for tida jeg Og forholdet er veldig bra for tida:) Jeg håper at han blir klar innen jul jeg da... men kan hende det er litt for optimistisk! Hvorfor vil han ikke levere inn prøve? Han må vel skjønne at det tærer på deg å ikke vite hva som er galt!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Ja krysser fingrene for at du kommer inn hit snart, og så går rett over på 1. tri! Ja du er utrolig tålmodig, skjønner ikke hvordan du klarer det jeg. Vet ærlig talt ikke om forholdet mellom meg og sambo hadde holdt hvis jeg hadde måttet vente så lenge. Men det er jo kjempefint at forholdet deres er så bra nå! Synes ikke du er for optimistisk jeg! Kanskje du til og med slipper praten om en syklus eller to, fordi han har blitt klar allerede. Tror nok helt sikkert at dere er prøvere innen jul ihvertfall når samboern din tar risken på "trygge" dager:) Så koselig at han vil ha minst 4 barn! Hvor mange vil du ha da? Sambo vil ha 3 han, og det synes jeg er helt perfekt! Men han vil helst ha alle 3 så tett som mulig, men det vet jeg ikke helt om jeg orker;) Jeg vet ikke helt hvorfor han ikke vil levere inn. Han sier bare at han synes det er fryktelig flaut, og han er kjemperedd for resultatet. Det er vel en knekk på manndommen bare å levere en sånn prøve. Men han er veldig babysyk da, så jeg håper at han ombestemmer seg snart!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Heisann Frøkna;) Ser desvere ingen temp skille enda Men det er viktig å huske på at EL kan komme senere enda, da du har gått på p-piller så er det ikke sikkert kroppen er helt i balanse enda. Så jeg tror absolutt du kan få EL denne mnd også, berre senere:)
-Mariposa- Skrevet 27. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2008 I dag tror jeg det kom et tempskille, men får se hva som skjer framover.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 I dag har den steget skikkelig ja!! Fortsetter den å holde seg så høy, eller blir høyere, så hadde du nok EL i går. Krysser fingrene for deg, masse lykke til!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 da får vi håpe at de neste tempene er like høye:) masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå