metaMORfose Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har dere høstgarderoben klar? Jeg tror jeg må ut og finne meg noe tøy. Ungene har det de trenger, tror jeg, men jeg trenger noen bukser og nye sko. Merkelig det der, jeg "trenger" alltid nye sko )) Er ingen moteslave, men liker å se ok ut siden jeg jobber med mennesker og liksom er jobbens talsperson. Det er bare så kjedelig å handle klær.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Nei. Måå vist inn til byen engang i de nærmeste ukene.... men jeg elsker å handle klær, men av en heller annen grunn, så ender det bare opp med klær til barna...??? hehe:)
metaMORfose Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 H@ppy - jeg kjenner den veldig godt. Drar for å finne noe til meg eller mannen, og så kommer jeg hjem med ting til barna. )) Det er nok en feilkobling i hjernen! hihi
~~DoraDora~~ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Var ute og handla inn litt til høsten jeg og i går. Luer, hansker, støveletter og litt vanlige klær...alt til ungene. Selv om det er 22 grader her i dag og solskinn, så kan høsten plutselig dukke opp i morra.
blond Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jeg liker å få nye klær, men gidder ikke gå i mange butikker. Jeg går i en der jeg liker stilen og hvor jeg vet at servicen er god så lar jeg betjeningen finne klær til meg. Jeg sier bare hva jeg skal ha og så finner de det som passer sammen. Utrolig kjekt å gjøre det slik! Til barna liker jeg å handle. Det var mer moro da de var babyer, men jeg liker det fremdeles. Heldigvis MÅ eldste ha klær nå, til glede for ho mor!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Tror barna har det meste nå ja. Men det er verre med meg.. Men liker ikke å kjøpe klær til meg selv så utsetter det til jeg må. Må nok handle meg litt etterhvert..
konvall Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Alt klart, bortsett fra sko til meg selv. Finner aldri sko jeg liker. Det skjer hvert eneste år. Har så store bein, at jeg synes alt blir stygt på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå