to guttegull Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 ..jeg begynner å bli redd for at babyen vokser seg stooor og sterk, og at det blir en kjempebaby som kommer ut til slutt (hvis den noen gang kommer ut da - begynner å tvile litt.. hehe). Jeg har ikke gått noe særlig opp i vekt de siste to ukene, lurer på om det et jeg eller lillemann som har sluttet å vokse! Noen som har erfaringer?
berta Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg har stått på stedet hvil i vekt noen uker nå. Var inne på ul og fikk målt tuppa til å være +16 over vekt. Så var jeg på ul en uke etter det igjen, og da var hun +27 % over kurve... Jeg hadde ikke lagt på meg i løpet av ukene, men det hadde jammen trulta gjort !! Så nå har jeg litt angst for hva neste ul vil bli... Har time igjen neste fredag, er da i uke 39. ( I følge meg selv har jeg passert terminen min med 2 dager da...)
*Super*Mamman* Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 De siste 6 ukene la jeg ikke på meg noe. Stod på samme vekt hele tiden.. Men det var iallefall ikke bebien som hadde sluttet å vokse. Han kom 4 dager over terminen og var 4 kg..
ane29 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 hei muttern som venter nr to:) jeg er som deg 6 dager over tida og er lei av å vente mildt sagt. vekta svinger mellom å ha gått opp 5,5kg og 6kg siden jeg ble gravid.. har hatt skikkelig dårlig matlyst, men har jo spist for det. snuppa i magen ligger bittelitt under kurven, men det var veldig lite, så hun er passe stor og magen vokser, men tror ikke babyen legger på seg så mye på overtiden. håper på fødsel snart....
Mamma*til*Emma Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Min lille Emma veide 3210 og var 49cm da hun ble født 8 dager over termin. Helt passelig
to guttegull Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2008 Godt å høre at ikke alle får store babyer selv om en går laangt over termin! Jeg håper han holder seg på 3000 tallet iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå