nygift87 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hei. Nå er jeg kjempe usikker. Har hatt en mistanke om graviditet nå ca 3 uker. Tok en test da jeg skulle hatt mens den var negativ, så hadde jeg en liten blødning på 3 dager, (mens pleier for meg å være 5 dager hvertfall) Tenkte liksom ikke mer på det da testen var negativ. Men jeg føler meg så fryktelig håven i magen har ALDRI hvert sånn før. er svimel og kvalm med brekninger til tide, også er det masse utflod mye mer en normalt, har ømme pupper selvom jeg trodde jeg hadde hatt mens, og er kald og varm om hverandre og må tisse mye oftere en før, er også løs og hard i magen om hverandre. Vet liksom ikke om det bare er meg som innbiller meg ting eller om det fakltisk kan være at jeg er gravid? Er det noen med liknede erfaring?
Kasandre Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 løp å kjøp test:) syns det høres veldig ut som kan være gravid jeg... kjekt om du skriver hva testen viste:)
nygift87 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Har bestilt test, men har ikke fått de enda, det er så stress å føle man er gravid også viser testen noe annet... Er nesten redd for å teste jeg...
Kasandre Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 er jo nesten bedre å vite det da...så slipper du å tenke så mye på det hvertfall. Du kan ikke kjøpe en vanlig test og teste med da? Ellers kan du jo få deg en time hos legen, da kan de sjekke om du er gravid + sette i verk andre tiltak om du ikke er det og du fortsatt føler deg gravid.
nygift87 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Tar en test i morgen og er den negativ så er jeg nok ikke gravid :oS
Kasandre Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 god plan:) håper den viser positiv:) lykke til imorgen!
nygift87 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 prøver igjen å få noen fler svar.. erfaringer noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå