elin og gutta;) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 skulle på kontroll til jordmor idag. fikk ikke min faste, men hun jeg kom til var utrolig grei!!! endelig en som skjønte hvor psykisk krevende det svangerskapet her har vært og er for meg. med alle komplikasjonene,med cyste på eggstokken, svangerskapsdia, jernmangel, to mnd sykehusopphold pga truende prematur fødsel.... og jeg ble gravid veldig kort tid etter sa, og har nå hatt svangerskaps-symptomer og hormonsvingninger i et helt år. utrolig slitsomt. i tillegg ligger barnet med hodet veldig langt ned, og jeg har masse smerter, sterke kynnere og er veldig mye redd. denne jordmoren her smilte ikke bare å sa jeg bare måtte bite tenna sammen...tenk om han blir til uke 42. nei, hun brukte god tid, og det var hun som nevnte igangsetting først. men det er en uke for tidlig. hun mente jeg var en klar kandidat pga alle komplikasjonene, ikke minst med tanke på barseltiden og for å forhindre evt fødselsdepresjon. hun mente jeg var i faresonen og burde få hjelp!!!!! jippi!!!! skal til lege 1.09 og da skal vi planlegge igangsetting, om jeg ikke går i fødsel før den tid. mye mer motivert for å gå en uke i stedet for kanskje 4.... og veldig godt at det fins de som forstår hvor mange tanker jeg har i hodet!!!!
Kulå Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Det er så fantastisk når man møter slike forståelsesfulle mennesker. Har hatt samme erfaring jeg. Lykke til : )
ystelade Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Fantastisk! Har også en jordmor som tipset meg om at det slett ikke er nødvendig å presse seg maksimalt heretter.
Mamman til Ovedie Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Slike jordmødre trenger vi flere av her.. Og endel leger trenger å lære litt av disse jordmødrene :-) Så hærlig for deg siden du har vært så plaget å møte på ett slikt menneske :-) Det fortjener du virkelig :-) Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå