Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Er det gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et godt tilbud både for barn og voksen om en går hjemme. De fleste steder må en vel betale 10-20 kr pr gang. Og ja, det fungerer jo. Barna får leke med andre barn, mødrene(fedrene) snakke sammen.

Skrevet

Det er slik det fungerer her også. Syns det var en kjempe fin måte å vende gutten til å være sammen med andre barn før han begynte i barnehagen på ordentlig.

Skrevet

Her er den åpen fra 10-14 på torsdager. Koster 35,- pr familie pr gang. Men da får de drikke til maten i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...