olla Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Det er jo et godt tilbud både for barn og voksen om en går hjemme. De fleste steder må en vel betale 10-20 kr pr gang. Og ja, det fungerer jo. Barna får leke med andre barn, mødrene(fedrene) snakke sammen.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det er slik det fungerer her også. Syns det var en kjempe fin måte å vende gutten til å være sammen med andre barn før han begynte i barnehagen på ordentlig.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Her er den åpen fra 10-14 på torsdager. Koster 35,- pr familie pr gang. Men da får de drikke til maten i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå