Gå til innhold

Hvordan er dere i brystene - ømme eller ei..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når ble de ømme og ble dere før ømme rundt menstruasjonen..?

Bare lurer litt - går hele tiden selv og kjenner etter.... Slitsomt.. Men er av ulike grunner ekstra var men leser her at jeg ikke synes å være den eneste....Takker for svar iallefall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fattet mistanke om graviditet da jeg nermet meg uke 3 i svangerskapet fordi jeg hadde ømme bryster. De er like ømme enda også, nå er jeg i uke 9.

Skrevet

Mine er veldig ømme. Ble nesten litt deppa av innlegget ditt, barn nr. 3, for jeg håpte det skulle gå over litt før... Jeg var også ømmere enn vanlig den siste uka før jeg ventet mens.

Skrevet

Jeg får vanligvis større og ømmere pupper ca 1 uke før mens,og dte kom denne gangen også,men etter noen dager kom det også noen nupper rundt selve brystvorten..og disse ble større,og da kom mistanken...

er nå ca 4+2 og de er fortsatt ømme

Skrevet

Ømme bryster her, fra noen dager før IKM. Pleier ikke ha ømme bryster før mens. Går og kjenner etter enda jeg, for liksom å passe på at symptomer ikke forsvinner ;-)

Skrevet

Jeg fikk ømme bryster i uke 3/4 og innen jeg var nådd uke 5 måtte jeg gå opp en størrelse i bh. Det første tegnet jeg oppdaga var tydeligere blodårer på puppene. Ømheten varte til ca uke 10 så har det blitt gradvis bedre og nå er det nesten helt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...