Gå til innhold

da har jeg født:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

på fredag 22. august hadde jeg rier fra jeg våknet i 10 tiden. da var det ganske store mellomrom, ca 10 minutter. senere ble det kortere og kortere, og kl 2230 var det 2-3 minutter mellom hver rie, så da dri jeg til sykehuset med mamma.

kl 23 var vi på sykehuset, og jeg hadde 2 cm åpning. Tre timer senere hadde jeg 8 cm åpning. Kl 3 begynte pressriene, og kl 3047 var babygutten på 50 cm og 3400 gram født 5 dager over termin:)

jeg er glad jeg slapp å bruke smertestillende, for da hadde vel fødselen tatt lengre tid. Nå kommer jordmor til å le av meg, siden jeg hver gang har spurt om smertestillende som lystgass, epidural, lokalbedøvelse osv. Jge glemte til og med å ta paracet haha:P

Rett etter fødsel blødde jeg mye, for livmoren trakk seg ikke sammen, så kom inn 3 leger som dyttet livmoren sammen, + fikk noe inn i veneflon (husker ikke hva det var). Siden jeg mistet så mye blod, besvimte jeg da jeg skulle dusje, men der var barnefaren med, så han tok meg imot før jeg falt i bakken:)

nå er alt helt fint, og jeg har kommet hjem fra sykehuset med verdens fineste baby! han har masse svart silehår og er helt perfekt<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med overstått fødsel og en nydelig sønn =)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg hjemme med den lille prinsen din. :)

Skrevet

tusen takk:) koser meg masse:D mente at han har SILKEhår og ikke silehår. har forresten agt ut bilder av han på profilen hvis noen vil se:)

Skrevet

gratulerer så masse med gutten:) han var kjempe nydelig:)

Skrevet

Så flott og gratulerer så mye med gutten. Kos deg:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått fødsel, og en vakker gutt.

Skrevet

Hei! Gratulerer så masse med den nydelige gutten din... Han var bare sååå skjønn, og så utrolig lik seg selv fra 3d bildene :D Høres ut som en drømmefødsel :) Kos deg masse med lillegutten!! Klem fra oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...