Gå til innhold

Her kommer jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå som tvillingene mine er blitt tre måneder gamle melder jeg overgang fra BIM og hit.

Utrolig hvor fort tida har gått - synes ikke det er så lenge siden jeg vraltet rundt med stor mage. Samtidig har det gått veldig fort å venne seg til å gå fra tre til fem i familien - heldigvis. Det var et slit de første gangene vi skulle ut av huset hele familien! Er heldigvis blitt mye bedre på logistikk-biten etter hvert!

Nå har jeg vært alene med tvillingene på dagtid i tre uker, og det går egentlgi veldig fint. Gode rutiner på alt praktisk som skal gjøres er tingen, har jeg funnet ut! Pappaen til barna var hjemme de første 8-9 ukene heldigvis, tror det hadde vært mye verre hvis han hadde begynt på jobb igjen etter bare et par uker.

Jeg har vært heldig og har fått forholdsvis rolige babyer, med godt sovehjerte. De sover stort sett natta rundt, dvs vi legger dem nokså seint, men da sover de gjerne til 6 el. 7, og et par timer etter det også hvis jeg mater dem i senga. Jeg er ikke veldig god på søvnmangel, så jeg er veldig veldig glad for at den biten fungerer bra.

Ellers er det selvsagt verdens søteste babyer som smiler og småprater mer og mer - det gjør godt i mamma- og pappahjertene.

Storebror på tre år har til dags dato ikke vist tegn til sjalusi - det er jeg også glad for. Han synes babyene "hans" er søte og viser dem stolt fram til alle som kommer innenfor dørene. Moro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen hit.. godt at alle gamle kjente kommer seg hit. vi sees neste torsdag.

Skrevet

Så flott at det går bra for deg med rutiner og alt!

Regner med at vi ses snart, blir gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...