Mammarama=) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Er anntakelig derfor jeg har hatt så mye vondt etter jeg fik satt den inn. Forsvinner systene/smertene Raskt etter en har fjernet spiralen?
Nit@™ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Som regel sprekker vanncyster av seg selv innen 3 mnd etter at de dukker opp. Vet ikke om de forsvinner raskere om man fjerner spiralen.
Mammarama=) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 kan dei cystene være til hinder for en eventuell graviditet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå